رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۴۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه از استان همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیچ از همدان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن فاضلیان در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه مردم در آخرین جمعه ماه رمضان با شرکت در راهپیمایی روز قدس مظلومیت و آزادی مردم فلسطین را با صدایی رسا به گوش جهان‌خواران می رسانند، گفت: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه روز قدس تمرین یکدلی، یکرنگی و اتحاد مردم ایران با سایر مسلمان جهان است، افزود: در این روز مردم بار دیگر انزجار خود را از استکبار و متحدان آن اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه امسال روز قدس دارای حساسیت‌های ویژه بین‌المللی است، گفت: دولت آمریکا با حماقت خود در انتقال سفارتخانه به قدس انزجار بیشتر مسلمانان جهان را رقم زد و پس از آن تعداد زیادی از مردم فلسطین را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه وحدت و حضور به موقع مردم ولایت‌مدار همدان در صحنه همیشه زبانزد بوده است، افزود: مردم همدان چهارشنبه گذشته یک تجمع ضدصهیونیستی در بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) برگزار کردند.

فاضلیان با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه استان همدان؛ گفت:  این بار نیز همچون سال‌های گذشته با شرکت گسترده نقش‌های شوم دشمنان را خنثی می کنیم.

وی گفت: راهپیمایی روز قدس از میدان امام خمینی(ره) آغاز و پس از عبور از چهار راه خواجه رشید به محل برگزاری نماز جمعه ختم می شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه همدان نیز گفت: سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه روز قدس در همدان معاون قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی گفت: براساس پیش بینی ها ۳۵ تا ۴۰ هزار نفر در نمازجمعه روز قدس شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات