خبرهای داغ:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: تمامی مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های فارس باید به کانون‌های مساجد توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۲۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، صابر سهرابی در دیدار با مسئول و پرسنل دبیرخانه کانون های مساجد فارس با اشاره به اینکه کانون های مساجد یک ظرفیت مهم در عرصه فرهنگی و هنری به حساب می آیند، گفت: هم افزایی با کانون های مساجد از اولویت برنامه های اداره کل خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، یک ظرفیت مهم برای حوزه فرهنگ و هنر است، گفت: ما بیشتر قدر کانون ها را خواهیم داشت و استفاده بیشتری خواهیم کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه کانون های مساجد پاسخی مناسب به هجمه های علیه وزارت ارشاد محسوب می شوند، افزود: یقین دارم کانون های فرهنگی و هنری خوب دیده نشده اند و اگر خوب دیده شده بودند هیچ وقت هجمه ها علیه این وزارت خانه و اداره کل شکل نمی گرفت.

سهرابی با اشاره به اینکه خیلی از ارگان ها نمی دانند کانون های مساجد و موسسات قرآنی زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تاکید کرد: این ۲ ظرفیت های مناسبی در عرصه فرهنگی و مذهبی به حساب می آیند.

وی با تاکید بر اینکه ماهانه در مساجد حضور خواهم یافت و دیدار با اعضای کانون ها را مد نظر قرار خواهم داد، اضافه کرد: تمامی مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های فارس باید به کانون های مساجد توجه کنند و چرا که من در این حوزه هم افزایی با کانون ها را مدنظر قرار خواهم داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها