امروز و فردا انتظار داریم گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده است و احتمال تگرگ در ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۹۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، احمد اسدی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروز و فردا انتظار داریم گاهی شاهد افزایش ابر و وزش باد در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات همراه با رگبار و رعدوبرق پراکنده است و احتمال تگرگ در ارتفاعات دور از انتظار نخواهد بود.

وی با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه تا شنبه آسمان مازندران به‌صورت صاف تا قسمتی ابری است ولی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شاهد رشد ابر و در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق پراکنده هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز یک‌شنبه  با تقویت جریانات خنک شمالی شرایط برای ابرناکی مهیاتر شده و انتظار داریم شاهد بارش باران و کاهش دمای هوای استان باشیم.

اسدی بیان کرد: بیشینه دمای هوا طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرهای قائم‌شهر و ساری با 31 درجه و کمینه بلده مربوط به بلده با 9درجه سانتی‌گراد بالای صفر بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها