خبرهای داغ:
پمپئو جاسوس حوزه سانتکام حالا وزیر خارجه شده است و سخنانی را بیان کرد که ایران را به حمایت از تروریست هایی مانند حزب الله و حشدالشعبی عراق و بشار اسد متهم نمود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۳۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

خبرگزاری بسیج قزوین: داعش به عنوان بزرگترین گروه تروریستی قرن توسط آمریکا، اسراییل عربستان، ترکیه و کشورهایی مانند امارات و انگلستان حمایت مالی و تسلیحاتی شد و ایران تنها کشوریست که با داعش در ابتدا به نبرد تمام عیار پرداخت و اسراییل به عنوان یار تروریست های داعش در بیمارستان های خود خدمات درمانی ارائه می داد و ناتنیاهو با مجروحان داعش در بیمارستان های اسراییل دیدار و از آنان دلجویی کرد.
قطر و عربستان با ارسال مواد غذایی و پول های هنگفت ، داعش را در منطقه تقویت کردند.
آمریکا و انگلستان به همراه ترکیه با هواپیماهای هرکولس ناتو مواد غذایی و سلاح برای آنان ارسال و هرگاه شکست داعش قطعی شد ناگهان اسراییل و آمریکا پیشنهاد آتش بس را از کانال روسیه آوردند و آنان را نجات دادند و جالب تر اینکه سازمان ملل هم با ارسال بیش از ۳۰۰اتوبوس در مقاطع زمانی مختلف اقدام به انتقال تروریست ها نمودند.
اگر داعش تروریست است حامیان تروریست مشخص و ایران بزرگترین قربانی تروریست می باشد.
آمریکا هیچ وقت برای مردم توضیح نداد که اگر دلسوز ملت ایران است چرا دولت مردمی مصدق را ساقط کرد؟ چرا از منافقین که ۱۷۰۰۰نفر از مردم کوچه بازار را ترور و مسئولین شاخص انقلاب را حذف کردند در دامن خود پرورش می دهد؟
امریکا چرا ۱۱۰شبکه ماهواده ای را به همراه غرب و اسراییل برای تجزیه ایران اعلم کرده است؟ آیا هواپیمای مسافربری ایران را برای رضایت مردم ایران ساقط کرد:
پمپئو می داند که ایران دروازه های اورشلیم را در هم می شکند و هر سلاحی را به کار گیرد مخربترش را پاسخ خواهیم داد!!!
آمریکا در نسل کشی صربها کاری کرد کارستان! تا زمانیکه مسلمانان در گور های دسته جمعی کشته و به آنها تجاوز می شد سکوت کرد تا اینکه لشکر پنجم بوسنی توسط ایران تجهیز و صربها را با تلفات سنگین روبرو کرد،بلافاصله بوسنی را تحریم کرد و بنام حمایت از مردم بوسنی و دفاع برای صلح آن را توجیه کرد! هرجا آمریکا قصد دفاع از مردمی دارد بدانید می خواهد آنها را به بند بکشد!
اگر موشکی را از دست بدهیم ایران در برابر حملات موشکی امارات و عربستان هیچ کاری نمی تواند بکند و یک ناو موشک انداز و هواپیما بر آمریکا تمام ارتش ایران را نابود خواهد کرد زیرا برد سلاح های ایران در آن صورت کمتر از ۱۵ کیلومتر بوده که در اصل دستان بسته ایران را همگان خواهند دید.
اسراییل ایران را موشک باران خواهد کرد و ما فقط نظاره می کنیم تا سازمان ملل این امامزاده بی خیر کاری برای ما بکند!
پمپئو بداند همانطور که در مراکش توطئه علیه ایران را خنثی کردیم در خیابان های لاس وگاس و نیویورک نیز منافع نا مشروعش را هدف قرار می دهیم.
انقلاب با رفتن امام خمینی به دروازه های اورشلیم و قدس رسیده و قطعا با توان رهبری در آینده هم این خط تغییر نخواهد کرد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها