خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم خبر داد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اجرای طرح پیاده راه سازی در ادامه خیابان ارم تا چهارراه شهدا و نیز در ابتدای خیابان چهارمردان متوقف شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۲۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
توقف اجرای طرح پیاده راه سازی در ابتدای خیابان چهارمردان
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به وضعیت خط بی آر تی بین ابتدای بلوار دل آذر تا میدان حضرت، ولی عصر (عج) اظهار کرد: مردم خواستار جمع آوری این خط هستند، خط بی آرتی عرض آن خیابان را گرفته است و زمان بندی مناسبی برای حرکت اتوبوس در آن خط وجود ندارد.

وی ادامه داد: خط بی آر تی بین ابتدای بلوار دل آذر تا میدان حضرت، ولی عصر (عج) به محلی برای جولان موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است و عابرین برای دسترسی به ایستگاه اتوبوس باید از عرض خیابان عبور کنند و این مساله حادثه خیز است، البته در بلوار دل آذر مترو حفر شده است و پس راه اندازی مترو در آن محدوده دیگر خط بی آر تی توجیه نخواهد داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: برای ابتدای خیابان ارم که تبدیل به پیاده رو شده است، باید شهرداری با ماشین‌های برقی مردم را جا به جا کند تا ارتقاء خدمات را در این خیابان شاهد باشیم.

بهشتی استفاده از ماشین‌های برقی در هسته مرکزی شهر قم را ضروری دانست و تصریح کرد: این ماشین‌ها آلودگی و صدا ندارد، کاسبان بخش ابتدایی خیابان ارم به شدت از اجرای طرح پیاده راه سازی در این بخش از خیابان راضی هستند، البته این طرح محدودیت‌هایی را برای مردم به وجود آورد که باید این محدودیت‌ها را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح پیاده راه سازی در ادامه خیابان ارم تا چهارراه شهدا و نیز در ابتدای خیابان چهارمردان متوقف شده است تا بتوانیم آسیب‌های به وجود آمده را در طرح پیاده راه سازی در ابتدای خیابان ارم را برطرف کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان خاطرنشان کرد: از جمله مشکلاتی که پس از اجرای طرح پیاده راه سازی در ابتدای خیابان ارم به وجود آمد، عدم وجود پارکینگ برای پارک موتورسیکلت‌ها و نیز نحوه دسترسی به این خیابان بود، البته در دراز مدت در محدوده خیابان ارم ایستگاه مترو خواهیم داشت.
ارسال نظرات