خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: مردم مظلوم ما مورد تعرض دشمن قرار گرفته بودن و با اینکه از کمترین امکانات بهره مند بودند با توکل بهخدا و وعده الهی و قوه ایمان ایستادگی کردند که ثمره اش هم پیروزی بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۲۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبر گزاری بسیج در قزون ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: همان طور که می دانید سوم خرداد ماه به نام روز مقاومت نیز نامگذاری شده است که معانی بسیاری را با خود به همراه دارد.
وی ادامه داد: از آن جهت سوم خرداد را روز مقاومت می دانیم که رزمندگان و مردم شریف ما با توکل، با دست های خالی و تنها با غیرت و امید خود در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و به پیروزی بزرگی دست یافتند.
این مسئول اذعان کرد: فلسفه رفتاری مردم غیور خرمشهر و رزمندگان ایثارگر و جان بر کف ما در آن ایام مقاومت بود، یعنی همه حاضر بودند جان خود را هزینه کنند تا به کشورشان گزندی وارد نشود و دست بیگانه نتواند میهنشان را چپاول کند، در همین راستا با حماسه سازی های بسیاری قدرت عظیم خود را در معرض نمایش قرار دادند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: وعده الهی پیروزی حق و حقیقت است و حقانیت نصرت الهی را در پی دارد.
صادق پور تبیین کرد: مردم مظلوم ما مورد تعرض دشمن قرار گرفته بودن و با اینکه از کمترین امکانات بهره مند بودند با توکل به خدا و وعده الهی و قوه ایمان ایستادگی کردند که ثمره اش هم پیروزی بود.
این مسئول در بخش بعدی گفتگو با اشاره به این مطلب که سنت الهی همواره ادامه دارد و خدعه دشمن در لباس های مختلفی نمود میابد اذعان کرد: در حماسه سوم خرداد درسی برای امروز ما نهفته است.
وی ادامه داد: روزی دشمن با قدرت نظامی در برابر ما ایستاد و امروز هم با فشار های اقتصادی و تهاجمات فرهنگی قوه اراده ما را نشانه رفته است.
صادق پور افزود: امروز دشمن از راه برجام توطئه می کند و همین را وسیله ای قرار می دهد تا هم بستگی ملت شریف ما را بگیرد که به فضل الهی و بصیرت مردم هرگز به خواسته شان نخواهند رسید.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در پایان به اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب یادآور شد: همان طور که رهبر فرمودند به آینده انقلاب خوش بین هستند و نیز فرموده اند که جوان نسل امروز چیزی از رشادت جوان های زمان جنگ کم ندارند ان شا الله آینده انقلاب با روحیه ایثار و مقاومت درخشان خواد بود.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها