خبرهای داغ:
رئیس شورای استان قم:

دولت به شهرداری برای تامین تجهیزات مترو کمک کند

رئیس شورای استان قم گفت: کلان‌شهر‌هایی که قطار شهری دارند هرکدام به شکلی از امکانات دولتی استفاده کرده‌اند و ما هم باید این کار را انجام دهیم و ۵۰ درصد رقم تامین تجهیزات مترو را از دولت دریافت کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
دولت به شهرداری برای تامین تجهیزات مترو کمک کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آتش‌زر دوشنبه شب در چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست عبدالله جلالی و با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به جزئیات لایحه شهرداری برای تامین تجهیزات مترو از کشور چین اظهار کرد: اگر ما بخواهیم قطار شهری را تا پایان امسال تکمیل کنیم چاره‌ای جز این نداریم که از خارج از کشور تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تحویل این سه رام قطار در قالب این قرارداد برای تکمیل مترو ضروری است تصریح کرد: کلان‌شهر‌هایی که قطار شهری دارند هرکدام به شکلی از امکانات دولتی استفاده کرده‌اند و ما هم باید این کار را انجام دهیم و ۵۰ درصد رقم تامین تجهیزات مترو را از دولت دریافت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بند‌های تفاهم‌نامه شهرداری با شرکت نورینکو چین بیان کرد: اگرچه قرارداد تامین تجهیزات با شهرداری است، اما باید با این دیدگاه مسیر را ادامه دهیم که از ظرفیت مجلس و دولت و بزرگان استفاده کرده و آن‌ها بخشی از مبلغ را تامین کنند.

وی با اشاره به وضعیت کلان‌شهر‌های مختلف کشور در روند تامین تجهیزات مترو گفت: شهر‌های دیگر نیز به همین شکل عمل کرده‌اند و ما هم در این زمینه باید از امکانات دولتی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار