مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنارک گفت: پاسداران در راستای فرهنگ سازی خرید کالای ایرانی را باید از خود آغاز کنند تا تحولی بزرگ در کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۶۱۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
حجت الاسلام و المسلمسن رستم بامری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنارک در گفتگو با خبرنگار بسیج در کنارک گفت: پاسداران باید منویات مقام معظم رهبری را در خصوص شعار سال جامه عمل بپوشاند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق شعار سال تمام پاسداران و مجموعه‌های سپاه  موظف به رعایت این مهم هستند؛ وپاسداران گام اول را از خودشان آغاز کنند و لوازم مصرف خود را از اجناس ایرانی تهیه کنند، تحولی بزرگ در کشور بوجود می‌آید.

بامری با اشاره به این مطلب که فرامین حضرت آقا در خصوص حمایت از کالای ایرانی یک فتوا است و اجرای آن بر همگان واجب می‌باشد تصریح کرد: با فرهنگ سازی صحیح می‌توان خرید کالا‌های با کیفیت ایرانی را در بین مردم رواج داد و این وظیفه احاد جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان اظهارداشت: خرید کالای ایرانی و ترغیب کردن دیگران به این که خرید کالا‌های خارجی حرام است می‌تواند راهکار تحقق این مهم باشد.

وی بیان کرد: اقدام هوشمندانه مقام عظمای ولایت در خصوص استفاده از کالای ایرانی و حمایت از کارگر ایرانی و ایجاد اشتغال بر مجموعه کارکنان سپاه واجب است تا از کالای ایرانی استفاده نمایند.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی، برگزاری جلسات با مجموعه کارکنان و شورای تامین و مسئولین شهرستانی راهکار‌های نهادینه سازی این فرهنگ است.
ارسال نظرات