مسئول اردویی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: 24 هزار زائر از استان البرز برای حضور در مراسم بیست و نهمین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۸۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز ، سرهنگ پاسدار علی اصغر ابراهیمی در تشریح جزئیات اعزام زائران البرزی برای حضور در مراسم بیست و نهمین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری در زمینه شخصیت امام(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) معلم و پایه‌گذار مهمترین پدیده عصر حاضر یعنی انقلاب اسلامی هستند، انقلابی که محور آن بر پایه اصول و قواعد امام بزرگوار در وحدت مردم و استکبارستیزی است.

24 هزار زائر البرزی به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز  گفت: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال جانسوز و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، ستاد ارتحال امام راحل در مرکز استان و شهرستان‌های البرز پیش بینی شده و فعالیت می‌کنند و برنامه‌های متنوعی به منظور گرامیداشت رحلت آن بزرگوار در نظر گرفته شده است .

ابراهیمی  با بیان اینکه این 24 هزار نفر از نواحی 10 گانه سپاه استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: برنامه‌ها از  ساعت 16 الی 18 عصر آغاز می شود و  بعد از آن ضیافت افطار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 600 اتوبوس کولردار برای اعزام زائران از البرز آماده شده است، بیان کرد: ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در استان شکل گرفته و همه اقدامات لازم برای زائران مرقد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه داخل هر اتوبوس دو نیروی امدادی مستقر است، عنوان کرد: برای این برنامه دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر،  شهرداری و اداره راه وشهرسازی مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از 13 الی 16 خرداد ماه سالجاری، در تمام نواحی مقاومت استان البرز برنامه های متنوعی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام حسن‌ مجتبی(ع) استان البرز  گفت : برگزاری نمایشگاه های هنری، برگزاری نشست های پژوهشی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری، برگزاری شب شعر و خاطره و برگزاری مراسمات مختلف در مساجد استان از جمله این برنامه ها خواهد بود.

ارسال نظرات