مدیر گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت و امنیت خبرداد:
مدیر گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت و امنیت بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: با شعار پیشگیری مقدم بر درمان به بیش از 11 هزار نفر روز در مناطقه حاشیه شهر زاهدان خدمات دندان پزشکی اراده شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۴۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

دکتر نادر میر، مدیر گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت و امنیت بسیج کارمندان سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان از این ماه به عنوان ماه خودسازی که ابتدایش رحمت، میانه‏ اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است نام برد و گفت: گروه جهادی ولایت متشکل از دندان پزشک، پزشک عمومی، پزشک داخلی، اطفال، با الگو پذیری از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای تکریم نیازمندان وخدمت رسانی به محرومین فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرده است.

وی با اشاره به این مطلب که این گروه جهادی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهید عرصه سلامت شهید باقری و شهید عرصه امنیت شهید مسلم کیخا در حاشیه شهر زاهدان خدمات پزشکی و دندان پزشکی رایگان را ارائه می‌کنند، افزود: جهاد گران پزشک خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده اند و جهت ارتقاء سطح آموزشی و علمی مردم حاشیه نشین زاهدان خدمات پزشکی و بهداشتی را آغاز کرده و تا یک ماه دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دکتر میرتصریح کرد: تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر خدمات روز از خدمات پزشکی و بهداشتی این گروه جهادی در ۳۰ نقطه از شهر بهره‌مند شده اند.

این مسئول هدف از فعالیت این گروه جهادی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، برشمرد و ادامه داد: حرکت جهادی باید هدفمند باشد، و با همکاری و همدلی امید را در دل محرومین جامعه تزریق کنیم.

وی به نبود پزشک در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: امروزه ما از نیرو‌های پزشک و متخصصین استان بهره‌مند هستیم که باید با تولید علم به این باور برسیم که با همت و پشت کار بالا می‌توانیم از تحریم‌های سخت عبور کنیم و چون هشت سال دفاع مقدس با همفکری و هم گرایی پیروز میدان نبرد  با دشمن باشیم.

مدیر گروه جهادی ولایت، یاوران سلامت و امنیت اظهارداشت: گروه جهادی و پزشکی بسیج کارمندان سپاه سلمان استان و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کمیته امداد، بهزیستی، زندان مردان و زنان، حسینیه شهیدان جهانزاده، کریم آباد، شیر آباد، بابائیان، شهرک شهید بهشتی، مدارس حاشیه شهر و ... خدمات  را انجام داده اند.

وی بیان کرد: توزیع ۲۰۰ عینک در زندان مردان و زنان، توزیع ۱۰ هزار مسواک و خمیر دندان به مردم حاشیه شهر زاهدان، توزیع شیر خشک و ارسال دو کامیون پوشک بچه به شیر خوارگاه حضرت علی اصغر(ع) زاهدان به ارزش ریالی ۱۰ میلیون تومان از دیگر خدمات انجام شده توسط این گروه بوده است.

نادر میر گفت: ارائه خدمات پزشکی و دندان پزشکی به مسافران و گردشگران استان با هدف ترویج فرهنگ مهمان نوازی و اشاعه فرهنگ ۵ هزار ساله استان که فرهنگی کهن است از دیگر خدمات انجام شده است.

ارسال نظرات