خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۳۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه به‌مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در بهارسرهنگ سیدجواد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به کلامی از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، اظهار داشت: شجاعت و امدادهای غیبی باعث شد تا دشمن با شکست بزرگی مواجه شود و در عملیات غرورآفرین بیت المقدس خرمشهر آزاد شد.

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر یکی از محوری‌ترین اهداف عملیات بیت المقدس بود، گفت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 20 برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بهار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: از مهمترین برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود برگزاری شب خاطره در جوار شهدای گمنام در لالجین، تجلیل از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس و روایتگری و خاطره‌گویی در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و نشست‌های سیاسی در سطح پایگاه‌های مقاومت است.

وی تصریح کرد: شاخص‌ترین برنامه برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولین ارگان‌ها و نهادهای شهرستان و نیروهای مسلح در سوم خرداد در سپاه ناحیه بهار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات