اسلامی با بیان اینکه استخدام در دولت از طریق آزمون است، بیان کرد: 74 هزار میلیارد تومان برای کشور پیش‌بینی شده و برای استان مازندران باید یک میلیون و 30 هزار نفر اشتغال جدید ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۳۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی در جمع مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به مطالبات مردم نگاه دقیق داشته و آنها را پیگیری و دنبال کنید.

وی با بیان اینکه در یک محیط و جنگ نابرابر قرار داریم، افزود: باید به این امر توجه کنیم، جای حق و باطل عوض شده و امروز باطل مدعی است، و ادعای این را دارند که جمهوری اسلامی در منطقه شیطنت می‌کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کسی که از خودش دفاع می‌کند محکوم است، خاطرنشان کرد: ما با این دنیای نابرابر مواجه‌ایم، دلیل تحریم ما پیروزی انقلاب بود و از همان موقع اموال ما را ضبط و بلوکه کردند.

این مسؤول با بیان اینکه شکافی بین مدیریت و رهبری کشور وجود ندارد، اظهار کرد: رسانه‌ها و سیستم روابط عمومی‌ها باید در این کارزار سنگین ذره ذره اتفاقات را به تصویر بکشند.

اسلامی با بیان اینکه شیوه بیان مطالب مهم است، بیان کرد: از کنار مسایل مهم زود رد می‌شویم و در مورد مسایل جزیی و کوچک را بزرگ می‌کنیم.

وی با بیان از روز اول بینش و نگرش ما رویکرد و کارکردها است، تصریح کرد: برای قدرت مسؤولیت نداریم و همه یکی و مسؤولیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه با وجود سیستم‌های رسانه‌ای و فضای مجازی در شرایط سختی قرار داریم، افزود: جریان فکری انقلاب و جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و باید دید که دغدغه‌های مردم در مازندران چیست؟ دغدغه دستگاه ما چقدر سهم دارد و چقدر درک و ایفای نقش می‌کند.

این مسؤول با بیان اینکه روابط عمومی یک جریان شاخصی است، افزود: پاسخگویی، حداکثر تلاش موثر، استفاده حداکثری از موقعیت‌ها و خلاقیت و فکر در روابط عمومی‌ها از اقداماتی است که باید انجام شود.

اسلامی ادامه داد: روابط عمومی فکر و خلاقیت، کار فکری نفیس و معماری خوب می‌خواهد.

وی به برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها اشاره کرد و گفت: کارگاه آموزشی برای روابط عمومی‌ها لازم است.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان را یکپارچه می‌بینیم، افزود: به‌ سمت کوچک‌سازی برویم تا کاهش هزینه‌ها اتفاق بیفتد.

این مسؤول با بیان اینکه استخدام در دولت از طریق آزمون است، بیان کرد: 74 هزار میلیارد تومان برای کشور پیش‌بینی شده و برای استان مازندران باید یک میلیون و 30 هزار نفر اشتغال جدید ایجاد شود.

اسلامی با اشاره به کسب و کار کوچک و متوسط گفت: 7 هزار و 500 نفر در سامانه کارا در مدت 45 روز ثبت‌نام کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها