کد خبر: ۹۰۱۹۵۲۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم(عج) سمنان با بیان اینکه همانطور كه رهبر انقلاب پيش بيني ميكرد اعتماد به آمريكا و كشور هاي حامي استكبار جز خسران براي ملتها نيست، گفت: ايم بايستي عزت،اقتدار و منافع مردم در كنار هم تأمين شود تا بتوانيم همچنان به عنوان يك كشور مقتدر در منطقه و جهان باشيم.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين هادی ابراهيمی در جمع رزمندگان تيپ12 قائم(عج) اظهار داشت: همانطور كه رهبر انقلاب پيش بيني ميكرد اعتماد به آمريكا و كشور هاي حامي استكبار جز خسران براي ملتها نيست .

مسئول عقيدتي سياسي تيپ12 قائم(عج) سمنان افزود: امروز با گذشت چندين سال از تنظيم و اجراي برجام آمريكا به عنوان يكي از تاثيرگذار رين كشور هاي حاضر در اين قرارداد در كمال وقاهت برجام را به راحتي آب خوردن ترك كرد .

وي تصريح كر:  عده اي در كشور، دشمني با آمريكا را و كشور هاي مرتجع را توهم ميدانستند و اين باور را داشتند كه با هر دولت و كشوري باهر طرز فكر و عقيده ميتوان گفتگو كرد.

ابراهيمي در ادامه با اشاره به تجربه مردم ايران اسلامي از خباثت ها و خيانت هاي دولت آمريكا خاطر نشان كر:  متاسفانه سال ها عمر كشور هزينه شد تا تجربياتي تلخ دوباره تجربه شود؛ امروز علي رغم خروج آمريكا از برجام و ادعاي غربي ها در حمايت از برجام باز همان استرات‍ژي و تاكتيك در حال شكل گيري است؛ آمريكا محدود كردن فعاليت هاي موشكي ايران را بهانه ماندن در برجام قرار داد و امروز دولت هاي غربي همين خواسته ها را تكرار مي كنند .

مسئول عقيدتي سياسي تيپ 12 قائم(عج) سمنان در ادامه با اشاره به سخنان اخير وزير امور خارجه آمريكا و مداخله او در امور داخلي كشور جواب رئيس جمهور به او را جوابي انقلابي خواند و افزود:  اگر از ابتدا با اين قدرت و ادبيات در مذاكرات حاظر ميشديم بسيار موفق تر بوديم.

 وي با اشاره به بعضي سخنان از سوي افرادي كه خود را صاحب نظر مي دانند، خاطر نشان كرد: نبايد به هر قيمتي عزت ملت را زير سوال برد اگر صرفا براي دستيابي به منافع نيرو وانرژي كشور را هزينه كنيم به سمت ليبراليسم حركت كرده ايم بايستي عزت،اقتدار و منافع مردم در كنار هم تأمين شود تا بتوانيم همچنان به عنوان يك كشور مقتدر در منطقه و جهان باشيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها