به مناسبت گرامی داشت هفته روابط عمومی و ارتباطات معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان به همراه نیروهای این مجموعه با سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۱۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، به مناسبت گرامی داشت هفته روابط عمومی و ارتباطات معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان به همراه نیروهای این مجموعه با سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار سردار حسن زاده با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت کار روابط عمومی ها گفت: ایشان فرموده اند" روابط عمومی پل بین سازمان با خارج از سازمان است"؛ بنابراین اگر روابط عمومی کار را صحیح، دقیق همراه با تلاش انجام دهد؛ آنگاه است که فعالیت هر سازمان به درستی انعکاس می یابد.

وی افزود: برخی از روابط عمومی ها کارهای نشده را شده جلوه می دهند و البته این کاری اشتباه و غلط است؛ وظیفه و رسالت روابط عمومی انعکاس کارهای انجام شده هر سازمان است و در این صورت است که می توان گفت توانسته رسالت ارزشمندش را به درستی انجام دهد.

فرمانده سپاه استان سمنان خطاب به مجموعه روابط عمومی و تبلیغات در سپاه استان سمنان گفت: کارهایی که در مجموعه سپاه و بسیج انجام می شود از جمله در امر سازندگی در روستاها؛ خدمات ارائه شده به مردم و حضور بسیج در همه عرصه های اجتماعی و فرهنگی باید توسط روابط عمومی سپاه برای مردم تبیین شود و اینها همگی نیازمند اخلاص، پشتکار و تلاش روز افزون مجموعه روابط عمومی است که البته همینگونه نیز هست.

سردار حسن زاده ضمن تقدیر از زحمات مجموعه همکاران در معاونت روابط عمومی سپاه استان سمنان تأکید کرد: کارتان را جدی بگیرید و با جدیت و تلاش به انجام وظایف و مأموریت ها بپردازید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها