مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دهلران؛
مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دهلران: ماباید زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (ع) مزین کنیم واز ماه مبارک رمضان جهت ترویج سبک زندگی ائمه به عنوان یک رسالت ووظیفه استفاده کنیم
کد خبر: ۹۰۱۹۴۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین پاک سرشت،مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دهلران درجمع کارکنان این ناحیه ضمن تبریک وگرامی داشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان،ماه میهمانی خدا وماه بندگی خداوند است ماهی است درآن رحمت وآمرزش خدواوند شامل حال بندگان می شود وماهی است که شیطان در غل و زنجیر کشیده شده است.

وی در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی و بنده خدا شدن است چرا که در این ماه همه اعمال مومن عبادت می باشد و در این ماه قرآن کریم نازل شده وماهی است که شب های قدر که ثواب هرشب آن برابر با هزار شب است قرار دارد.

حسین پاک سرشت تصریح کرد: ماباید زندگی خود را با سبک زندگی اهل بیت (ع) مزین کنیم واز ماه مبارک رمضان جهت ترویج سبک زندگی ائمه به عنوان یک رسالت ووظیفه  استفاده کنیم وبا خود سازی در این ماه عزیز وسیله تقرب الهی و رفع حوائج را فراهم آوریم.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دهلران گفت: امیدواریم خداوند متعال این اعمال را به نحو شایسته ای قبول کند زیرا ازنشانه های تقوای الهی است واین ماه  اهمییت فراوانی دارد چرا که ماه مزد گرفتن است  ونباید از آثار این ماه غافل شویم.

حسین پاک سرشت اظهار نمود : این ماه اجر ومنزلت بالایی دارد  و دراین ماه تقدیر سال آتی وجاری کسانی که این ماه را درک کرده اند رقم می خورد. واگر کسی می خواهد جواز صراط را در این ماه بگیرد باید اهل صدقه،افطاری وسحری دادن باشد و البته افطاری دادن وکمک کردن به دیگران حتما نباید آنچنانی باشد ولو به دانه ای خرما باشد کفایت می کند.

مسئول دفتر نمایندگی سپاه ناحیه دهلران درپایان گفت: صدقه ویاد فقرا ومساکین در ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است وباید سرلوحه ی برنامه ها قرار گیرد.

 

ارسال نظرات