اکنون در وضعیتی هستیم که دشمنان ما تلاش دارند تا ید واحده شده و در چهلمین سال انقلاب در قالب ابزار سخت و نرم و فضای مجازی مسؤولان و مردم را تخریب و به نظام ضربه بزنند.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۹۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی در آئین تکریم، تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی  نور که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسؤولان ادارات و نهادهای شهرستان، اقشار مختلف مردم در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در وضعیتی هستیم که دشمنان ما تلاش دارند تا ید واحده شده و در چهلمین سال انقلاب در قالب ابزار سخت و نرم و فضای مجازی مسؤولان و مردم را تخریب و به نظام ضربه بزنند.

وی افزود: از دشمن غیر از این انتظاری نیست اما با همه این اتفاقات و توطئه‌ها با هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم در همه صحنه‌های مورد نیاز و تشخیص به موقع تلاش‌های دشمن با شکست روبه رو و اقتدار ایران اسلامی افزایش یافت.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: ما باید هشیار باشیم و دستگاه‌های تولید کننده امنیت باید حرکت‌های دشمنان را رصد کنند زیرا آن‌ها ابزار جدید را جایگزین ابزار سنتی کردند از جمله آن درگاه اطلاعاتی و رسانه‌ای است تا دروغ را راست جلوه دهند و با ابزار رسانه‌ای مانند فضای مجازی،  دیداری و شنیداری در حوزه‌ها و موضوعات مختلف و قوای سه‌گانه اعتمادزدایی کنند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد گسل بین مردم و مسؤولان، مردم و نظام و دولت هستند، گفت: در مقاطع و جاهایی برخی هم در زمین آن‌ها بازی کردند اما به برکت رهبری و شهدا ایران اسلامی در امنیت کامل قراردارد و تاثیرگذارترین کشور منطقه و دنیا است.

میرفیضی افزود: رهبر معظم انقلاب امنیت را متعلق به همه آحاد بدون سلایق سیاسی، مذهبی، قومی، قبیله‌ای و نژادی می‌دانند و بر آن تاکید دارند بنابراین امنیت وسیله نیست بلکه هدفی است که اهداف دیگر را پشتیبانی می‌کند و امروز اقتدار نیروی انتظامی در نفوذ کلام است و در خودرو و تجهیزات نیست و دارای اقتدار نرم است.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار پلیس در مقابل اراذل و اوباش و متخلفان است و مردم باید از اقتدار پلیس لذت ببرند، نیروی انتظامی به ویژه فرمانده باید مردمدار و از خود گذشته باشد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: پلیس باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد و در سه اصل استفاده از فناوری، دانش اطلاعات و سرعت بخشی پاسخ به مردم این وظیفه را پیگیری می‌کند و با سامانه 197 نظارت مردم بر پلیس را راه اندازی کرده تا مردم مشارکت لازم را داشته باشند.

این مسؤول امنیت را چند وجهی دانست که دستگاه‌های مختلف در آن نقش دارند اما مردم مهم‌ترین نقش را دارا هستند.

میرفیضی اظهار کرد: اگر همه ما وظیفه شهروندی را انجام دهیم نیاز به پلیس نداریم مثلا اگر قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت شود نیاز به حضور پلیس و دوربین و ... نیست، پلیس باید برای مقابله با هنجارشکنان و جاهای مورد نیاز بکارگیری شود، کار پلیس اعتمادسازی است و مطمئنا پلیس با مردم است و با افراد خاطی برخورد می‌کند.

وی در بخشی از سخنان خود توجه خاص به خانواده شهدا، ایثارگران، رزمندگان که در یادواره‌های شهدا خود را نشان می‌دهد و نیز توجه خانواده به فرزندان، توجه به تحصیلات و سطح سواد، بصیرت مناسب و ... را از شاخصه‌های مردم مازندران معرفی کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به موضوعات مطرح شده، تصریح کرد: برخی از موضوعات استانی نیست بلکه ملی است، به عنوان مثال در بحث ترافیک و پیک حضور مسافر که نیروی انتظامی مازندران طرح جامع امنیتی را تهیه و موضوعاتی که سهم ناجا است را پیگیری می‌کند اما سایر دستگاه‌ها هم باید کمک کنند.

میرفیضی شایسته‌سالاری، جوان‌گرایی، خلاقیت، نوآوری، تعهد، تخصص، تجربه و پویایی را معیار انتصابات در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مدیر اثربخش که با کسب اعتماد مردم و مهارت تخلفات، آرامش و احساس امنیت را فراگیر کند مد نظر است زیرا مسؤولیت امانت است و به دنبال افزایش رضایت‌مندی مردم و رضای خداوند هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها