خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شاهرود گفت: ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی مردم بود که سوم خرداد خلق شد و باید یاد و خاطره آن دوران به نحو شایسته‌ای در جامعه بخصوص برای جوانان و نوجوان یاد آوری گردد.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۸۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در شصتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود که با حضور اعضاء در دفتر وی برگزار شد، ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی، بخشش، تقوا پیشگی انسان وارتباط با خالق هستی است و این ماه، ماه مهربانی و فرهنگ سازی برای جامعه است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود، با اشاره‌ای به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر کرد و گفت: ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی مردم بود که سوم خرداد خلق شد و باید یاد و خاطره آن دوران به نحو شایسته‌ای در جامعه بخصوص برای جوانان و نوجوان که یادی از آن دوران ندارند، یاد آوری گردد.
وی اشاره‌ای به شعارسال حمایت از کالای ایرانی وداخلی هم داشت و افزود: یکی از راه‌های کمک و حمایت از کالای داخلی، معرفی آن‌ها بصورت مناسب در شبکه‌های پیام رسان برای جامعه و مردم است.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود هم در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه ایثار، گذشت وانس با قرآن کریم و خداوند است.
سید محمد رضا هاشمی با بیان اینکه سوم خرداد، حماسه بسیار عظیم از طرف مردم بود و افزود: اگر مقاومت و ایثار مردم بخصوص جوانان آن دوران نبود، قطعا چنین حماسه و پیروزی بزرگ بدست نمی‌آمد.
نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود درخصوص حمایت از کالای‌های ایرانی و داخلی گفت: کالا و تولیدات داخلی باید به طرق مختلف به جامعه شناسایی و معرفی گردد تا مردم و دستگاه‌ها نیازمندی‌های خود را از تولیدات داخلی تهیه نمایند، لذا به همین جهت قراراست درآینده نزدیک نمایشگاهی از کالا‌ها و توانمند یهای شهرستان، در شاهرود برپا شود.
اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم در این جلسه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات این جلسه مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها