شنبه‌های انقلاب (۵) / مدیرکل قرآن وزارت آموزش وپرورش در کمیته قرآن کریم:
بنیادی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم از دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی است و لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی منتشر شود و جلساتی چون شنبه‌های انقلاب می‌تواند دستاوردها را تبیین کند
کد خبر: ۹۰۱۹۴۷۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، دکتر محمد بنیادی مدیرکل قرآن وزارت آموزش‌وپرورش عصر امروز در پنجمین شنبه انقلاب با موضوع قرآن کریم که به همت جنبش مردمی پاسداشت چهل سال انقلاب اسلامی در محل بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، اظهار داشت: جلسات قرآنی قطعه‌ای از چلچراغ‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند بیانگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه قرآنی باشد.

وی ادامه داد: مثلث امام، امت و اسلام، باعث شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد که این انقلاب همچنان به برکت قرآن و فرهنگ آن پویاست.

مدیرکل قرآن وزارت آموزش‌وپرورش گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن کریم از دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب اسلامی است که با پیشرفت هرساله مواجه است و می‌توان گفت توجه به قرآن باعث رشد فرهنگ ایثار و جهاد شده است و امثال شهید حججی‌ها رهرو مکتب قرآن هستند.

وی گفت: لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی منتشر شود و جلساتی چون شنبه‌های انقلاب می‌تواند دستاوردها را تبیین کند.

بنیادی بیان داشت: اگر نزدیک به 120 خاطره از شاه و همسر و مادر او مطالعه کنیم متوجه می‌شویم که چه کسانی بر کشور حاکم بودند و چه شرایطی بر کشور تحمیل‌شده بود.

مدیرکل قرآن وزارت آموزش‌وپرورش در پایان گفت: اکنون خوشحالیم که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و فرزندان ما می‌توانند به‌راحتی بافرهنگ قرآنی انس بگیرند.

ارسال نظرات