خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در تشریح برنامه‌های رمضان و تابستان:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله (عج) شیراز در تشریح برنامه‌های رمضان و تابستان این ناحیه گفت: در طرح "ضیافت در ضیافت"، با حضور "عمو صالح" برنامه‌های آموزشی و تربیتی شاد و مفرحی برای کودکان و نوجوانان داریم.
کد خبر: ۹۰۱۹۴۳۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار در نشست خبری تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تابستان این ناحیه در ابتدا به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: طرح "ضافت در ضیافت" از برنامه‌های ماه مبارک رمضان است که در پنج مسجد برای کودکان با هدف جذب کودکان به مساجد و آموزش سبک زندگی اسلامی در قالب بازی، سرگرمی و مسابقه اجرا خواهد شد.

وی طرح "امیدان فردا" را برای نوجوانان در دو مسجد معرفی و تصریح کرد: تأکید این برنامه توجه به درس است برای نوجوانان، ضمن اینکه برای والدین بخصوص مادران هم دوره‌های تربیت فرزند و آموزش همسر داری پیش بینی شده است؛ پرا که عمده دلایل طلاق، عدم آگاهی والدین در این دو مقوله است.

دوستدار از جمله برنامه های سپاه ناحیه بقیه الله را توجه و رسیدگی به محلات محرم و کمتر برخوردار دانست که در این راستا ارائه خدمات پزشکی در اولویت قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ادامه داد: گروه های پزشکی ۷ تا ۹ نفربه محلات تحت پوشش سپاه بقیه الله(عج) اعزام و خدمات پزشکی و درمانی را دنبال می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه‌ بقیه‌الله شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های آموزشی این مجموعه نیز به طرح شهید بهنام محمدی در حوزه‌ دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: بحث اتصال دانش آموزان با مساجد در این طرح مد نظر قرار دارد که در قالب حلقه های صالحین اجرایی می شود.

دوستدار تصریح کرد: در پایان سال تحصیلی آینده، پایان خرداد ماه ۹۸، کارها تخصصی‌تر شده و افراد دارای توانایی و علاقه‌مند شناسائی خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه راه اندازی مدارس کارآفرینی مد نظر قرار دارد، گفت: برای اجرای این طرح، مساجد را به‌عنوان محل آموزش پیش‌بینی کرده‌ و زمینه برای جذب ۶۰ تا ۱۰۰ دانش‌آموز فراهم شده است.

 فرمانده سپاه ناحیه‌ بقیه‌الله شیراز ادامه داد: این دانش‌آموزان یک ترم سه‌ ماهه را آموزش خواهند دید کار از ارائه‌ تئوری‌های خلاقانه توسط دانش‌آموزان شروع  و با عرضه‌ محصول تولیدی برای فروش، به پایان می‌رسد.

دوستدارتاکید کرد: معمولا دانش آموزان در اواخر هفته در مدرسه حضور ندارند به همین دلیل درخواست هایی دارند که در این ساعات بهترین برداشت ها انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها