خبرهای داغ:
در واکنش یک فعال سیاسی به نامه زنان اصلاح طلب به زنان برجامی:
مسؤول بانوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان فارس در واکنش به نامه زنان اصلاح طلب به زنان برجامی طی یادداشتی گفت: خانم‌های محترم‌ای کاش قبل از نگارش این نامه تامل بیشتری می‌کردید،‌ای کاش اگر هم قرار بود نامه‌ای بنویسید با لحن متفاوتی می‌نوشتید.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۷
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، منصوره طاهری مسؤول بانوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان فارس در واکنش به نامه زنان اصلاح طلب به زنان برجامی طی یادداشتی گفت: اخیرا نامه ای از طرف زنان اصلاح طلب به زنان برجامی خانم ها: مرکل، ترازمی و موگرینی نوشته و در رسانه ها منتشر شده که نکات قابل تاملی در این نامه عنوان شده است.

وی ادامه داد: در این نامه تلاش شده تا با القای تفاوت رفتاری اروپا با آمریکا، اروپا را راضی نمایند که در برجام باقی بماند و از این زنان که از اعضای موثر اتحادیه اروپا هستند خواسته شده تا با توجه به احساسات زنانه ضد جنگ؟ً!! و صلح طلبانه؟!! خود پا در میانی کنند و مانع سقوط آزاد برجام شوند و جالب اینکه برای اثبات صلح طلبی و اهل گفتگو بودن جمهوری اسلامی، طرح گفت و گوی تمدن ها را مثال زده اند.

طاهری گفت: خانم های محترم ای کاش قبل از نگارش این نامه تامل بیشتری می کردید، ای کاش اگر هم قرار بود نامه ای بنویسید با لحن متفاوتی می نوشتید.

از احساسات مادرانه و زنانه چه کسانی سخن می گوئید؟ مگر نوازش مادرانه خانم ترازمی(نخست وزیر انگلیس که بیشترین سلاح را به عربستان سعودی می فروشد) بر سر کودکان را نمی بینید؟ مگر  احساسات رقیق خانم مرکل و موگیرینی را در کشتار انسان ها و کودکان بی دفاع کشور های منطقه و جهان را مشاهده نمی کنید؟! مگر اخبار فلسطین را دنبال نمی کنید؟ چند روز بیشتر از کشتار وحشیانه صهیونیست ها نمی گذرد طی یک روز بیشتر از 6 نفر انسان بی گناه و حتی یک دختر 8 ماهه به شهادت رسیدند کجایند این خانم ها؟ کجاست احساسات مادرانه شان؟ مگر غیر از این است که اینها خود جنایت کارند و دستشان به خون هزاران کودک و زن بی گناه آلوده است.

مسؤول بانوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان فارس ادامه داد: ای کاش به جای این نامه .و با این همه پسوند و  پیشوند علمی و تحصیلاتی، پیش نویس شکایت حقوقی از این زنان درنده خو تهیه می کردید. ای کاش به جای این نامه به انان با غیرت زن مسلمان، برجام را پاره پاره می کردید و بر سر و صورتشان می ریختید نه اینکه ملتمسانه خواهش کنید که ظاهرا هم شده برجام را نگه دارند.

وی تاکید کرد: از گفت و گوی تمدن ها جهت اعلام صلح طلبی جمهوری اسلامی یاد کردید. ای کاش این را هم عنوان می کردید اتفاقا در همان زمان که این ژست های دوستی و گفتگو  با جهان( بخوانید آمریکا و غرب) عنوان می شد، آمریکا ایران را محور شرارت نامید و به  خاورمیانه لشکرکشی کرد؟! واقعا این همه خوشخیالی و اعتماد به غرب از کجا می آید؟!!

وی بابیان اینکه  زن مسلمان و انقلابی ظلم را نمی پذیرد، ظالم را تبرئه نمی کند و در مقابل وی می ایستد همچنان که اسوه و الگوی این زنان چنین کرده اند گفت: در مقابل در انگاره های لیبرالیستی و بی خدا و پارادایم اومانیسم هست که حتی زنان نیز بر خلاف فطرت و غریزه رئوفت و مهربانی شان دست به خیانت و کشتار انسان های بی دفاع و بی گناه می زنند.

طاهری تصریح کرد:  مگر نمونه وطنی این زنان را نداشته ایم مگر جنایات مریم رجوی که هنوز هم ادامه دارد را فراموش کرده اید. مگر نه اینست که مریم رجوی و گروه سفاک وی زیر چتر حمایت کشورهای اروپایی و همین زنان مخاطب نامه شما مشغول جنایت هستند. بی تردید آنکه سایه جنگ و خشونت را از سر منطقه بر می دارد در حقیقت زنان سرزمین من ایران و زنان امت اسلامی هستند زنانی که فرزندانشان را نوع دوست و ظلم ستیز تربیت می نمایند. زنانی که همسرانشان را علیه خشونت و زیاده طلبی غرب وایادی دست نشانده اش ترغیب به مقاومت می نمایند. مادران و زنانی که زندگی خود و فرزندان و همسرانشان را وقف مبارزه با خشونت و ایجاد امنیت برای هم نوعانشان می نمایند.

مسؤول بانوان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان فارس در پایان گفت: خواهران گرامی اگر هم قرار باشد نقش موثری در ایجاد صلح و مبارزه با خشونت داشته باشید بجای اعتماد به اروپا  و دست یاری دراز کردن به سوی آنان که دستشان به خون بی گناهان آلوده است، یک دیپلماسی فعال زنانه متکی بر توان زن مسلمان انقلابی در منطقه و جهانی اتخاذ نمایید تا آثار آن زنان اتحادیه اروپا و دیگران را تحت شعاع قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها