کلاس اخلاق ویژه مدیران ادارات با حضور امام جمعه شهرستان زابل ازطرف ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر شهرستان زابل برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۵۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، کلاس اخلاق ویژه مدیران ادارات شهرستان زابل با حضور امام جمعه شهرستان با همت ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر  این شهرستان برگزار شد.
در ذکر اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر همین بس که هم ردیف و بلکه بالاتر از دیگر واجبات دینی از جمله نماز، روزه و جهاد در راه خدا قرار گرفته است و به فرمود ه امیر المومنین علی(ع) تمامی افعال و کار‌های نیکو و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهی از منکر چون قطره در برابر دریا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در این مراسم گفت: ما حکومتی تشکیل دادیم با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی، یعنی نه زیر بار شرق و نه زیر بار غرب باشیم و روی پای خود به ایستیم و تنها کشوری هستیم که زیر بار سلطه هیچ کس نیستیم.

وی ادامه داد: محال بود که در یک برهه از زمان کشوری بیاید و نه زیر نظر غرب باشد و نه زیر نظر شرق باشد و روی پای خود باشد به همین دلیل است که می‌گویند جمهوری اسلامی یک معجزه است.

کیخا افزود: معجزه انقلاب اسلامی باعث تشکیل نظام اسلامی شد و نظام اسلامی باعث دولت اسلامی شد و دولت اسلامی باعث بوجود آمدن جامعه اسلامی شده است  و مادامی که ما پای این ارزش‌ها و اقتدار خود بمانیم و ایمان خود را حفط کنیم شکست این نظام محال است.

امام جمعه شهر زابل ادامه داد: وظیفه ما به عنوان یک مسئول در نظام اسلامی این است که اولا نظام را بفهمیم ثانیا ایمان کامل داشته باشیم و این را بدانیم مسئولیت پذیرفتن در این نظام یعنی حکم گرفتن از امام زمان (عج) است.
ارسال نظرات