خبرهای داغ:
رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی طوس از شهادت یک آتش‌نشان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۹۳۱۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، یحیی پاک‌عقیده اظهار کرد: 12 اردیبهشت‌ماه با اعلام حریق در یکی از کارخانه‌های تولید چینی در شهرک صنعتی طوس، تیمی از آتش‌نشانان ایستگاه شهرک صنعتی به‌ محل اعزام شدند.

وی در خصوص علت حریق اعلام کرد: بر اثر سوراخ شدن دیگ ذوب این کارخانه، مواد مذاب به‌ حوضچه آب سرد در مجاورت آن ریزش کرده و  آب این حوضچه به‌ نقطه جوش می‌رسد.

رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی طوس با اشاره به تلاش آتش‌نشانان برای پیدا کردن راهی که بتوانند آتش را مهار کنند، بیان کرد: حسن پوراکبر یکی از آتش‌نشانان با ازخودگذشتگی، پا به حاشیه این حوضچه گذاشت و در حال رفتن به‌ سمت کانون حریق بود تا بتواند با خنک کردن آن از این حریق جلوگیری کند، با وجود اطلاع از وضعیت، ناگهان به‌علت خیس بودن زمین و سر خوردن پایش، او درون حوضچه آب جوش سقوط کرد.

پاک‌عقیده تصریح کرد: متأسفانه این آتش‌نشان از ناحیه دو پا و کمر دچار سوختگی شدیدی شد و به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شد.

وی افزود: با وجود تلاش کادر پزشکی، متأسفانه صبح امروز این آتش‌نشان به‌ علت عفونت شدید به‌ شهادت رسید.

مصدومیت شدید یک آتش نشان دیگر

یک منبع آگاه در مشهد از مجروحیت شدید یک آتش‌نشان مشهدی در پی سقوط از ارتفاع خبر داد.

وی افزود: این آنش‌نشان در پی اطفای حریق در یک سوله، حدود 20 روز پیش از بلندی سقوط می‌کند و دچار جراحت شدید از ناحیه کمر می‌شود.

به‌ گفته این منبع آگاه، این آتش‌نشان از ناحیه کمر دچار جراحت‌ جدی شده و مهره‌های ستون فقرات این فرد به‌ شدت آسیب دیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها