خبرهای داغ:
برنامه های ماه مبارک رمضان ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب با برگزاری محفل نورانی انس با قرآن کریم و با حضور کارکنان کادر و سرباز ناحیه تکاب برگزار گردید .
کد خبر: ۹۰۱۹۳۰۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب در این محفل ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماهی است که در آن براى راهنمایى مردم و بیان راه روشن هدایت و جدا ساختن حق از باطل، قرآن نازل شده است. این که ماه رمضان براى روزه گرفتن انتخاب شده به این جهت است که این ماه بر سایر ماه ها برترى دارد.

حجت الاسلام سید صادقی افزود: این برتری از آن رو است که قرآن در آن نازل شده است. قرآنی که کتاب هدایت و راهنماى انسان ها است و با دستورات و قوانین خود روش هاى صحیح را از ناصحیح جدا کرده و سعادت انسان ها را تضمین نموده است.

حجت الاسلام سید صادقی ماه رمضان را فرصت مناسبی برای تبلیغ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) دانست و یادآور شد: این ماه بهترین زمان برای جذب مخاطب و به ویژه جوانان است که باید مبلغان با استفاده از راهکارهای مناسب جوانان را به سمت فرهنگ ایرانی اسلامی جذب و ماندگاری آنان را در مساجد افزایش دهند.

در ادامه قاریان مجرب شهرستان تکاب برادر پاسدار روح اله حمامی و برادر بسیجی روح اله محمودی به تلاوت آیات قرآن پرداختند .

 

ارسال نظرات