به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور کارکنان سپاه ناحیه بندرعباس در حرم شهدای گمنام آن ناحیه بر گزار گردید.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هر مزگان , به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن با حضور کارکنان سپاه ناحیه بندرعباس در حرم شهدای گمنام آن ناحیه بر گزار گردید، در این مراسم نورانی, قاریان قرآن با تلاوت کلام وحی همه حاضرین رابه فیض کامل رساندند.

سیروس حسینی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بندرعباس با اشاره به اینکه راه سعادت انسان انس با قرآن است افزود: قرآن نور هدایت انسان است و انسان برای رسیدن به سعادت در این دنیا و آخرت به قرآن نیاز دارد.

وی، تاکید کرد: ماه رمضان , ماه رحمت , مغفرت الهی و بهار قرآن است و فرصتی برای کسب معنویت است. در این ماه با قرآن انس بگیریم و دستورات تعالیم اسلامی را در زندگی خود بکار بگیریم و سبک زندگی ما قرآنی و اسلامی باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بندرعباس از بر گزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه بندرعباس خبر داد و گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن روزهای پنجشنبه ساعت 8صبح با حضور قاریان استانی در حرم شهدای گمنام سپاه ناحیه بندرعباس بر گزار می گردد.

ارسال نظرات