خبرهای داغ:
توسط اعضای سپاه امام سجاد(ع) قزوین صورت گرفت:
به منظور تکریم از خانواده شهداء مسئول نمایندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، مسوول بسیج اصناف سپاه صاحب الامر(عج)، فرمانده حوزه اصناف و کارگری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و هیئت همراه از خانواده شهید رضا حاجی وهابی و قربانعلی حنیفی در اقبالیه دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۴۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حسین عدالتی شربیانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در حاشیه این دیدار اظهار داشت: تجلیل از اسوه های صبر و استقامت و احترام به خانواده های معظم شهدا، که ولی نعمتان جامعه هستند و سهم بسزایی در تأمین امنیت کشور و عزت و سربلندی ملت دارند، وظیفه همه آحاد جامعه و مسئولین است.
ویبیان کرد: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، وظیفه بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منجر به حفظ کشور شد.
عدالتی امنیت و آبادانی کشور را مرهون و مدیون خون پاک شهدا دانست و افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی‌های شهدای والامقام و از خود گذشتگی آنها حاصل شده است، حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.
گفتنی است در پایان لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یابود و تکریم از خانواده شهدا، اهداء شد.
4001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها