خبرهای داغ:
مسئول نهاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین :

نتیجه این روزه داری و صیام تقوا است

مسئول نهاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برماست که در عصر حاضر وغیبت از نائب بر حقش ولی عصر پشتیبان ولی فقیه باشیم ومنویات ایشان را سرلوحه امور خویش قرار دهیم .
کد خبر: ۹۰۱۹۲۲۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جلسه اخلاق به همت عقیدتی سیاسی در حسینیه شهید مطهری (ره) برگزار گردید .
حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول نهاد سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین در این مراسم اظهار کرد : ماه رمضان فرصت مناسبی است برای رشد وتعالی و خدایی شدن که انسان از لحظه به لحظه آن باید به خوبی استفاده کامل و وافی ببرد زیرا برای خواب ما هم در این ماه ثواب نوشته شده می شود.
وی ادامه داد : ماه رمضان ماه غفران رحمت واسعه الهی است . انسان با خواندن قرآن دراین ماه با خالق خود سخن میگوید واز خوان الهی بهره می برد .
فاطمی نسب افزود : خداوند متعال در طول سال دو موقعیت و یا به عبارتی دو فصل دارد که تور و صید مبارکی برای انسان پهن شده است یکی ماه محرم ودیگری ماه رمضان است .خداوند در این ماه دعوت نامه می دهد ولی این دعوت شامل همه نمی شود .
وی تصریح کرد :ماه رمضان به مومنان اقبال کرده است که شامل غفران ،رحمت و مغفرت است . اساس و پایه این مهمانی مهربانی و محبت خداوند است .
این مسئول یادآور شد: درهای بهشت در این ماه برای مومنان باز شده است و نفس های شما را هم عبادت قرار داده است .
فاطمی نسب در پایان یادآور شد : نتیجه این روزه داری و صیام تقوا است .قله این ماه مبارک شب قدر است که به یاد حضرت حجت باشیم و در روایات عقلی ونقلی زیاد بر این امر سفارش شده است .
وی تاکید کرد: برماست که در عصر حاضر وغیبت از نائب بر حقش ولی عصر پشتیبان ولی فقیه باشیم ومنویات ایشان را سرلوحه امور خویش قرار دهیم .
1008/پ30/ی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها