خبرهای داغ:
مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد
مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال در ماه مبارک رمضان دوره ویژه‌ای برای ۲۰۰ نفر از نوجوانان استعداد‌های برتر قرآنی در استان خواهیم داشت و به آن‌ها آموزش قرائت تخصصی قرآن را می‌دهیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۲۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن اظهار کرد: این محافل در نیمه ماه مبارک رمضان در شهر قم و شهر‌های تابعه برگزار می‌شود، همچنین در این ماه شاهد برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن در شهر کهک هستیم.

وی ادامه داد: با همکاری معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسات تفسیر قرآن در طول ماه مبارک رمضان در ۲۰۰ مسجد در استان قم برگزار می‌شود.

مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: حمایت از کلاس‌های قرآنی در دستور کار این اداره کل است و برای اهدای ۵۰۰ نسخه قرآن به جلسات قرآنی در قم، برنامه ریزی شده است.

عظیمی با اشاره به برنامه شناسایی استعداد‌های قرآنی در استان قم اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌ای برای شناسایی و آموزش استعداد‌های برتر در زمینه قرائت قرآن بین نوجوانان ۱۲ تا ۱۶ سال در استان داشتیم که ۲۲۰ نفر در آن شرکت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان دوره ویژه‌ای برای ۲۰۰ تن از نوجوانان استعداد‌های برتر قرآنی در استان قم خواهیم داشت و به آن‌ها آموزش قرائت تخصصی قرآن را ارائه می‌دهیم تا بتوانند در محافل ترتیل خوانی مهم شرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها