در گفتگو با خبرنگار بسیج عنوان شد:

روحیه انقلابی رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان گفت:آنچه باعث پيروزي و اقتدار ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم اين انقلاب شد، روحيه انقلابي و پيروي از مکتب عاشوراي امام حسين (ع) بود.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۲۱
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد گفت: گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت، ایثار و مجاهدت به نسل جوان و دانشجویان است.

حجت الاسلام سید محمدرضا علوی افزود: جوانان ما باید بدانند که ارتش عراق روي در و ديوار شهر نوشته بودند: «جئنا لينبقي» یعنی آمده ایم که بمانیم؛ اما كمتر از دو سال بعد با چنان خفت و خواري فرار کردند که در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام علوی عنوان کرد: عمليات بیت المقدس  يکي از ارزشمندترين عمليات‌هاي جنگ بود که حماسه ای ملی را برای ما رقم زد و اگر حضور این مردم در جنگ نبود چنین حماسه ای شکل نمیگرفت.

وی افزود: سوم خرداد روزي‌ است که فاتحان و حماسه‌آفرينان آن روياي دشمنان اسلام را نقش‌ بر آب کردند و انديشه تسلط بر ايران اسلامي براي هميشه باطل شد .

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی تصریح کرد: آنچه باعث پيروزي و اقتدار ملت ايران در هشت سال دفاع مقدس و تداوم اين انقلاب شد، روحيه انقلابي و پيروي از مکتب عاشوراي امام حسين (علیه السلام) بود.

نماينده ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان تاکيد کرد: متاسفانه امروزه بعضي از حکام نادان کشورهاي عربي ثروت خود را به جاي اينکه صرف ارتقاء عزت امت اسلامي و آباداني کشورهاي مسلمان بکنند صرف تشکيل گروه هاي تروريستي می کنند، که کاري جز ويراني کشورهاي اسلامي و کشتار مسلمانان ندارند و با جذب مزدوران آدم کش از سراسر جهان دست به جناياتي مي زنند که تاريخ از ذکر آنها شرمسار خواهد بود.

وی گفت: اما این حکام نادان به همراه آمریکا و اسرائیل غاصب باید بدانند که جوانان امروز ما دنباله رو راه پدرانشان هستند و همانگونه که پدران این نسل در سوم خرداد بینی استکبار و صدامیان را به خاک مالیدند این جوانان نیز به تبعیت از پدران خود این بار بینی آل سعود را به خاک خواهند مالید و پرچم این انقلاب را به دستان پر توان ولی عصر(عج) خواهند رساند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار