کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد ؛

آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به قابل اعتماد نبودن آمریکایی ها گفت: اگر امروز کشوری مثل آمریکا و رئیس‌جمهور احمق آن از برجام خارج می‌شود مفهوم آن این است که مسئولان و دستگاه دیپلماسی ما باید درس بگیرند و بدانند نگاه ما به آمریکا نیاز به اصلاح دارد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۷۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم متقی کارشناس مسائل سیاسی در همایش سیاسی که با حضور پایوران و سربازان لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا (ع) و با همکاری معاونت سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، با بیان تاریخ توطئه‌افکنی دشمنان علیه ایران اسلامی گفت : هویتی که توسط انقلاب اسلامی به وجود آمده بود، از سوی دشمنان و مستکبران عالم به یغما می‌رفت، بر اساس روایات، اگر جامعه‌ای لباس جهاد را از تن بیرون آورد مطمئناً جامعه ذلت را بر تن این ملت خواهد کرد و این جامعه به تعبیر امام علی(ع) ذلیل می‌شود بنابراین شهدا مظهر عزت ما هستند.

آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست

 وی ادامه داد: اگر امروز کشوری مثل آمریکا و رئیس‌جمهور احمق آن حماقت می‌کند و از برجام خارج می‌شود مفهوم آن بزرگ شدن انقلاب اسلامی و بزرگ شدن ماست، ما کشوری بودیم که قبل از انقلاب محلی از اعراب نداشتیم و استعمارگران بر ما و خاک ما غالب بودند، حق رأی نداشتیم. اما امروز آن‌قدر بزرگ شدیم که آن‌ها با دست خودشان ما را به عنوانی قطبی در دنیا مقابل خودشان قرار داده‌اند.

متقی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه 40 ساله پس از پیروزی انقلاب ثابت کرده که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند. پس از اقدام رئیس‌جمهور این کشور در خروج از برجام، این مسئله بیش از گذشته برای همگان و به‌ خصوص افکار عمومی دنیا روشن شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار