خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:
حجت الاسلام مهدی جو گفت: مسوولان ما گفته هایشان را در دوران انتخابات فراموش کرده اند و قول هایشان در حد شعار باقی مانده است اما نباید بدقولی مسوولان خللی در روند فعالیت ها ایجاد نماید چرا که ما آمده ایم بسیجی وار تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۶۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام مهدی مهدی جو، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در همایش توجیهی برنامه های سال ۹۷ سپاه امام حسن مجتبی(ع) که باحضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین و جمعی از مسوولان سپاه، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار شد بیان کرد: چشم ها، جاسوس قلب هستند و قلب انسان از هر جنسی باشد چشمها نیز همان رنگ و جنس را به خود می گیرد.
وی گفت: وظیفه ما حفظ دستاوردهای انقلاب بوده و در این مسیر برای نگهداری بسیجیان با اجرای برنامه های مدون، باید سعی کنیم دفع حداقلی و‌جذب حداکثری داشته باشیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: مردم ما را می بینند و در واقع ما بسیجیان الگو نمونه عملی مردم هستیم از همین رو، در مراقبت از اعمال و درستی رفتارمان باید تلاش کنیم.
حجت الاسلام مهدی جو عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمود مسجد سنگر است و ما با تکیه بر همین سخن ارزشمند، باید مساجد را تبدیل به سنگری برای حضور فعالانه بسیجیان و پرورش روحیه بسیجی کنیم.
وی افزود: در این مسیر باید تمام مجموعه سپاه و بسیج را از خودمان بدانیم و با عملکردمان، نگاه حساسیت دار و رویکرد حساسیت را نداشته باشیم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) مطرح کرد: ما نسبت به انقلاب دین داریم پس باید متمرکز عمل کنیم تا نتایج خوبی در این مسیر به دست آوریم‌.
حجت الاسلام مهدی جو اضافه کرد: مسوولان ما گفته هایشان را در دوران انتخابات فراموش کرده اند و قول هایشان در حد شعار باقی مانده است اما برنامه هایی که به ما ابلاغ می شود پشتوانه کارشناسانه دارد و نباید بدقولی مسوولان خللی در روند فعالیت ها ایجاد نماید چرا که ما آمده ایم بسیجی وار تلاش کنیم.
وی خاطر نشان کرد: تنها نهادی که علیرغم نداشتن بودجه، فعالیت های زیادی دارد بسیج است. امروزه بسیج تنها سنگری است که هر چه بودجه کمتری به آن تعلق می گیرد، تلاش بیشتری برای حفظ و بقا و نیز عملکرد بهتر می کند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: باید بیشتر در این سنگر حاضر شویم. تفکر و جریان مخربی موجود است که سپاه و بسیج را از طریق فشار اقتصادی زمینگیر کند اما ما باید در مقابل این تفکر، بسیجی وار بایستیم و در مدیریت ها عدالت را طوری رعایت کنیم ‌که کسی از بسیج و سپاه دلخور نشود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها