خبرهای داغ:
سرهنگ بهرامی گفت: فرماندهان و مسوولان بسیج حوزه ها و پایگاه ها، باید تلاش کنند روحیه پرسشگری و تفکر در راستای حل مشکلات را در بین جوانان بسیجی پرورش دهند‌ و این درحالی است که متاسفانه در تمام محیط های اجتماع اجازه بیان مشکل و پرسشگری از ما گرفته شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۶۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در همایش توجیهی برنامه های سال ۹۷ سپاه امام حسن مجتبی(ع) که باحضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از مسوولان سپاه، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج برگزار شد بیان کرد: بسیج نهادی است بزرگ و وسیع که فقط مختص زمان جنگ نیست و می توان گفت که بسیج با تمام اجزای نظام اسلامی درآمیخته است.
وی گفت: بسیج باید ارگانی جامع باشد و نیازها و ارزش هایی که باعث به وجود آمدن آن شده اند به درستی تعریف شوند تا جامعه بتواند از آن به عنوان نهادی جامع از تمام جهات یاد کند.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: بسیجیان باید سطح دانش و بینش خود را بالا ببرند و از آن مهمتر آگاهی در مورد زمینه های سیاسی است، آن ها باید با حضور به موقع خود در تمام صحنه ها و با ایثار و از خود گذشتگی، توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
سرهنگ بهرامی ضمن اشاره به اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد: در این همایش برنامه هایی که در پیشبرد انقلاب موثر هستند مورد بررسی قرار می گیرند و بهترین راهکارها در خصوص حفظ فضاهای موجود برای جذب بسیجیان پیشنهاد می شود.
وی عنوان کرد: فرماندهان و مسوولان بسیج حوزه ها و پایگاه ها، باید تلاش کنند روحیه پرسشگری و تفکر در راستای حل مشکلات را در بین جوانان بسیجی پرورش دهند‌ و این درحالی است که متاسفانه در تمام محیط های اجتماع اجازه بیان مشکل و پرسشگری از ما گرفته شده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین افزود: بسیج میدانی برای پاسخگویی به این پرسش ها بوده و همه تلاش ما باید در ارایه پاسخ به سوالات بسیجیان و در واقع رفع مشکلات موجود آنها باشد.
سرهنگ بهرامی اضافه کرد: برنامه های مربوط به امور بسیج به حوزه ها ابلاغ شده و هر شخصی با هر توان و ارادتی که به انقلاب دارد، تمام تلاش خود را برای بهبود روند امور ارائه دهد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها