خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، بسته‌های موادغذایی بین خانواده دانش آموزان نیازمند شاهرود توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۵۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنین و مومنات با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند گفت: با تلاش خیرین و شورای حوزه بسیج دانش آموزی ایمان توانستیم تعدادی بسته موادغذایی تهیه کرده و بین خانواده دانش آموزان نیازمند شاهرود توزیع نماییم.
فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان افزود: این بسته‌های غذایی شامل، روغن مایع، ماکارونی، سویا، پنیر، آبنبات و رب گوجه فرنگی است که با شناسایی انجام شده توسط واحد‌های بسیج دانش آموزی مدارس بین خانواده‌های نیازمند دانش آموزان در محله جوادیه و شهرک امینیان توزیع گردید.
وی با اشاره به تهیه البسه در ایام پایانی سال گفت: با کمک خیرین در ایام منتهی به پایان سال نیز برای تعدادی از دانش آموزان نیازمند البسه و بسته لوازم التحریر و وجه نقد تهیه و از طریق واحد‌های بسیج دانش آموزی مدارس در محبه‌های شهرک ولیعصر (عج)، شهید بهشتی، جوادیه و روستای مغان توزیع گردید.
جلیلی با بیان اینکه بسیج وظیفه خدمت رسانی به جامعه را دارد و تفاوتی در اقشار آن در این خدمت وجود ندارد بیان کرد: بسیج دانش آموزی در کنار وظیفه قشری و تخصصی خود در مسیر خدمت به جامعه قدم بر می‌دارد و این فعالیت‌ها در راستای خدمت به مردم انجام می‌پذیرد و افتخاری است که می‌توانیم به دانش آموزان در این مسیر نیز خدمتی هر چند ناچیز انجام دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها