خبرهای داغ:
در حالی که به گفته معاون شرکت بازرگانی دولتی، کمبودی در عرضه کالای اساسی نیست، طبق گزارش‌ میدانی خبرنگار فارس از فروشگاه‌های زنجیره‌ای روغن نباتی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی و شکر با تخفیف۵ درصدی عرضه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۳۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، در مورد آخرین وضعیت توزیع کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: هم اکنون 30 هزار تن برنج از طریق شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف در چرخه توزیع قرار دارد که 20 درصد آن فروش رفته است.

وی اضافه کرد: همچنین 20 هزار تن روغن و 20 هزار تن شکر هم با نرخ مصوب به مرور و در ماه مبارک توزیع می‌شود، البته شکر و روغن را مستقیم وارد بازار نمی‌کنیم، بلکه مواد خام را به چند برند و کارخانه مشخص می‌دهیم، تا آن را فرآوری و بسته‌بندی کرده و 10 تا 15 درصد زیر قیمت به خریدار نهایی عرضه کنند.

به گفته حنان، همچنین طبق رایزنی‌ که با اصناف داشته‌ایم، قرار است جشنواره‌هایی در ماه مبارک رمضان برگزار شود و اقلامی مانند خرما و زولبیا یا امثالهم با تخفیف ویژه و زیر قیمت بازار عرضه شود.

طبق گزارش میدانی خبرنگار فارس، اگر چه یزدان سیف مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی دو هفته پیش در جمع خبرنگاران از توزیع 60 هزار تن برنج با نرخ‌های مصوب دولتی خبرداده بود، اما این برنج تنها در برخی فروشگاه‌های زنجیره ای توزیع می شود.

هم اکنون هر کیلوگرم برنج 1121 هندی درجه یک 5500 تومان،برنج درجه دو هندی 2800 تومان و برنج تایلندی هر کیلوگرم 3900 تومان در فروشگاه‌ها عرضه می شود.

هر بسته 900 گرمی شکر هم با تخفیف 5 درصدی به نرخ 3400 تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و 4 هزار تومان در سوپرمارکت‌ها عرضه می‌شود.

روغن هم با تخفیف 10 تا 20 درصدی در برند‌های مختلف عرضه می‌شود که هر بطری روغن 810 گرمی روغن مایع 4350 تومان و هر حلب روغن جامد 4.5 کیلوگرمی 22500 تومان به فروش می‌رسد.

 

ارسال نظرات