بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور:

ظلم به مردم مظلوم فلسطین پایدار نخواهد ماند

در بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور آمده است: این ظلم به مردم مظلوم فلسطین پایدار نخواهد بود و ملت شریف ایران همچون گذشته از هیچگونه کمکی به آنها دریغ نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۱۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، در بیانیه دانش‌آموزان بسیجی سراسر کشور آمده است: و لا تلبسوا الحق بالباطل و تکتموا الحق و انتم تعلمون" حق را با باطل مخلوط نکنید و حقیقت را با اینکه می‌دانید، پنهان نکنید.

با سلام و درود به پیشگاه حضرت ولی عصر آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم.

در روزهای اخیر شاهد اقداماتی از سوی صهیونیست‌ها بوده‌ایم که بر خلاف مقررات حقوق بشر و سازمان ملل و... در راهپیمایی مردم فلسطین یک کشتار جمعی راه انداخته و نزدیک به 3000 فلسطینی را به خاک و خون کشیده‌اند.

سکوت سازمان ملل نیز قطعاً بی‌معنا نبوده و نشان دهنده آن است که در این اقدامات رد پای آمریکای خبیث و هم دستانش به چشم می‌خورد.

ما دانش آموزان بسیجی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی به آنها یادآور‌ می‌شویم که کمتر‌ از 23 سال تا پایان عمر شما باقی مانده است و ان شاءالله به دستان همین دانش‌آموزان و با فضل الهی این جرثومه فساد و تباهی که در حکم "سگ نگهبان آمریکا" در منطقه بوده است، نابود خواهد شد.

ما مردم انقلابی و متدین جمهوری اسلامی با عنایت به آیه شریفه: «ولمن انتصر بعد ظـلمه فاولـئک ما علیهم من سبیل» و کسی که بعد از مظلوم شدن یاری طلبد ایرادی بر او نیست ، در یاری مظلومان کوتاهی نمی‌کنیم و با تمام توان از مظلومین فلسطین و سایر مظلومان در سراسر جهان که تحت حملات ظالمانه کشورهای مزدور قرار گرفته‌اند، حمایت خواهیم کرد.

و در پایان اعلام می‌کنیم که بیت المقدس همچون گذشته پایتخت فلسطین است و دور نیست روزی که این مردم از دست ظلم و استکبار خلاص خواهند شد لذا آمریکا و هم دستانش در پی ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی نباشند چرا که ایجاد امنیت برای این رژیم منحوس باطل و تحقق‌ناپذیر خواهد بود ، این ظلم پایدار نخواهد بود و ملت شریف ایران همچون گذشته از هیچگونه کمکی به مردم مظلوم فلسطین دریغ نخواهند کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار