جناب آقای روحانی در کتب تاریخ چندین ساله مدارس خود از سرگذشت‌ها و عبرت‌گیری‌ها خواندیم.چه چیزی باعث می شود که سرگذشت دولت های قبل را الگو قرار ندهیم؟
کد خبر: ۹۰۱۹۱۱۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج، نمایندگان کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی به نمایندگی از 5 میلیون دانش‌آموز بسیجی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نوشتند:

ریاست محترم جمهور، جناب آقای دکتر روحانی؛ با سلام و احترام، به نمایندگی بیش از پنج میلیون دانش آموز بسیجی کشور این نامه را با احترام تقدیم حضرتعالی می‌کنیم.

برجام، برنامه مشترکی که پنج سال پیش هیأت اعزامی دولت تدبیر و امید با برگزاری جلسات مختلف تلاش کرد تا برنامه‌هایی را اجرایی کنند ، شاید در نگاه اول از نظر بعضی افراد موفق بود اما بعدها شاهد عهدشکنی‌هایی بودیم؛ قراردادهایی زیادی به نام برجام با همپیمانان اروپایی بسته شد و بهتر است بگوییم غرامت‌هایی پرداخته شد، راکتور آب سنگین بتن شد، غنی‌سازی محدود شد و تحریم‌های جدید به مجلس سنا کشیده شد و اما مجلس ما در عرض 20 دقیقه برجام را تصویب کرد و اخیراً هم بعضی نمایندگان مجلس، برجام را در صحن علنی به آتش کشیدند اما این آتش کشیدن 5 سال به طول انجامید چرا که این آتش‌زدن باید همان روزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "اگر آنها برجام را پاره کنند ما به آتش می‌کشیم" صورت می‌گرفت نه اینکه در عرض 20 دقیقه تصویب شود و به خیابان‌ها بریزیم و موفقیت هیأت اعزامی برای تصویب برجام در 5+1 جشن پیروزی بگیریم، می‌بایست از همان ابتدا که این قرارداد توسط آمریکا نقض شد واکنش‌های جدی نشان داده می‌شد تا شاهد این نتایج نباشیم.

"من به برجام خوشبین نیستم" عبارت آشنایی است که رهبری در مورد برجام فرمودند که به برجام خوشبین نیستم و نباید به آمریکا اعتماد کنیم.

جناب آقای روحانی در کتب تاریخ چندین ساله مدارس خود از سرگذشت‌ها و عبرت‌گیری‌ها خواندیم. سرگذشت دولت دکتر مصدق و اعتماد ایشان به آمریکا را به یاد دارید؟؟!! چه چیزی باعث می شود که سرگذشت دولت های قبل را الگو قرار ندهیم؟

رسول اکرم (ص) فرمودند: "لا یدغ المومن من جحر واحد مرتین" یک مومن واقعی از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود. اما ما بارها و بارها به این شیطان بزرگ (آمریکا) اعتماد کردیم پس باید برجام را در دسته عهدنامه‌های ترکمنچای، گلستان و... قرار دهیم. 

شما در سخنرانی اخیر خود فرمودید" اگر آمریکا خارج بشود ما با بقیه همپیمانان اروپایی خود ادامه خواهیم داد" 

چه ضمانتی وجود دارد که اروپایی ها نیز همانند آمریکا بعد از چند سال از برجام خارج نشوند؟ آنگاه چه کسی و چگونه خسارات ملی به وجود آمده را جبران خواهد کرد؟

رهبری فرمودند "من به ادامه راه هم خوشبین نیستم"؛  آقای رئیس جمهور امروز ما به نمایندگی از جوانان ایران اسلامی از شما خواستاریم که اگر جسارتاً در حد سواد عالیه شما نیستیم اما به هرحال جوان هستیم و حق انتخاب داریم از ما این سخن را بپذیرید که مبادا با ادامه راه با اروپاییان دوباره این حرف رهبری تکرار بشود، دولت خود را از برجام خارج کنید و در پی جبران خسارات وارده باشید نه ادامه راه.

نباید بگذاریم این جمله معروف رهبری باز هم تکرار شود: خرشان که از پل گذشت بر میگردند و به ریش شما می‌خندند.

شما فرمودید اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال بشود، چهل سال از انقلاب می‌گذرد و شهدای زیادی داده‌ایم علی الخصوص شهدای مدافع حرم و هسته‌ای که در بین جامعه غریب مانده‌اند، برای دفاع از این خاک و ناموس نباید بگذاریم وطن و خاکی که برای آن جان‌ها داده شد به همین سادگی بازیچه دست آمریکایی که هرگز معنی حقوق بشر و ریختن خون بی‌گناه را نفهمید، بشود.

مقام معظم رهبری فرمودند "مسئولین ما در امتحان بزرگی هستند" باید با اتحاد بیش از پیش دولت و مردم و اطاعت از امر ولی امر مسلمین این اجازه را ندهیم که دوباره همانند امتحانات قبل سرافکنده و شکست خورده بیرون بیاییم و باید تلاش کنیم تا ان‌شاءالله از این آزمون بزرگ با حفظ عزت و منافع ملت ایران سربلند بیرون بیاییم.

ما را به همپیمانان اروپایی شما امیدی نیست شر مرسانند.

امید است به سخنان رهبری گوش فرا دهید و با خروج متقابل از برجام و پاسخ و مشتی محکم بر دهان دولت آقای ترامپ دل یک ملت را شاد کنید.

با آرزوی توفیق خدمتگذاری برای حضرتعالی و وزاری دولت شما.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات