فرماندار بهاباد؛ با تأکید بر تعامل سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و نشریات محلی جهت انعکاس اخبار اداره مربوطه گفت: از انتقادات و نقد منصفانه حمایت و استقبال می‌کنیم و با جدیت پیگیری مسائل مطرح شده در اینگونه نقد‌ها هستیم و برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم نمود.
کد خبر: ۹۰۱۹۱۰۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، نشست هم اندیشی روابط عمومی‌های ادارات و نهاد‌های شهرستان بهاباد به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی به ریاست فرماندار و با حضور مسئول حراست فرمانداری، سرپرست بخشداری آسفیچ و مسئولین روابط عمومی‌های ادارات و نهاد‌های شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
فرماندار بهاباد در این نشست با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به وظیفه خطیر روابط عمومی‌ها در امر اطلاع رسانی اشاره نمود و خواستار تبیین خدمات انقلاب به مردم با دلیل و برهان شد و گفت: امسال در چهل سالگی انقلاب قرار داریم و دشمنان قسم خورده این نظام نقشه‌های شوم زیادی برای توقف این انقلاب ملت ایران با ایجاد نارضایتی در مردم دارند.
"محمدمهدی خانی زاده" با بیان اینکه در این برهه حساس که علی رغم برنامه‌های دشمنان، خدمات و کار‌های بسیار ارزشمندی در کشور انجام شده است بر معرفی خدمات عزتمند و ارزنده دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مردم تأکید و آن را مستلزم استفاده هر چه مطلوب‌تر از هنر روابط عمومی دانست.
وی در ادامه روابط عمومی و تبلیغات را دو وظیفه کاملاً متفاوت دانست و گفت: کار روابط عمومی برنامه ریزی برای برنامه‌های بلندمدت است تا بتواند طی این مدت از آن در موارد مختلف استفاده کند در حالی که تبلیغات بر روی اهداف کوتاه مدت متمرکز است.
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان بهاباد یکی از عوامل بازدارنده در ارتقاء جایگاه روابط عمومی را بی توجهی خود مسئولین روابط عمومی‌ها نسبت انجام به وظایف خود دانست و گفت: اگر خوب برنامه ریزی کنید می‌توانید با خلاقیت و فعال بودن، خودتان جایگاه روابط عمومی را بالا ببرید.
مهندس خانی زاده در این رابطه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پل ارتباطی دوسویه میان مردم و مسئولین هستند بر تلاش بیشتر روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط با مردم تأکید نمود و گفت: روابط عمومی‌ها باید مطالبات و انتظارات مردم را به گوش مدیران برسانند تا مردم احساس کنند انتظارات شان برآورده خواهد شد.
وی با تأکید بر تعامل سازنده روابط عمومی‌ها با خبرنگاران و نشریات محلی جهت انعکاس اخبار اداره مربوطه گفت: از انتقادات و نقد منصفانه حمایت و استقبال می‌کنیم و با جدیت پیگیری مسائل مطرح شده در اینگونه نقد‌ها هستیم و برای رفع آن‌ها اقدام خواهیم نمود.
شهرستان بهاباد پایه گذار طرح ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جلسات اداری استان
مسئول حراست فرمانداری هم در این نشست بااشاره به مصوبه استانی برای قرائت وصیت نامه شهدا در جلسات ادارات جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواستار اجرای این مصوبه در ادارات شهرستان شد و گفت: پایه گذار این طرح در استان جلسه شورای اداری شهرستان بهاباد است که حدود چهار سال است به یاد شهدا برگزار می‌شود؛ این طرح در استان مطرح و امروز در همه ادارات استان اجرا خواهد شد.
"محمد هوشمند" باتوجه به اینکه یکی از وظایف روابط عمومی‌ها انتشار اخبار می‌باشد خواستار بیان وقایع و گزارشات به مردم و رسانه‌ها به صورت صادقانه شد و گفت: در خبر‌ها و اطلاع رسانی‌ها باید سه مؤلفه سرعت، دقت و صحت مورد توجه قرار گیرد.
روابط عمومی‌ها باید به سلاح روز مجهز باشند
مسئول روابط عمومی فرمانداری بهاباد هم در این نشست با بیان اینیکه فعالیت روابط عمومی‌ها ۲۴ ساعته و در طول ساعت شبانه روز است خواستار حضور بیشتر روابط عمومی‌ها در بین مردم شد و گفت: روابط عمومی هنر چگونگی برقراری تعامل و ارتباط با مردم است.
"محمدرضا اسماعیل زاده" ضمن ابراز گلایه از کم کاری برخی روابط عمومی‌ها و با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید به سلاح روز مجهز باشند گفت: باتوجه به حضور مردم در فضای مجازی، باید به سمت روابط عممومی الکترونیک حرکت نمود تا ضمن اطلاع رسانی سریعتر، به مسائل و ابهاماتی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود پاسخ دهند.
در ابتدای این نشست هم اندیشی، مسئولین روابط عمومی‌های ادارات به بیان مشکلات و ارائه پیشنهاداتی برای افزایش عملکرد روابط عمومی از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و عکاسی، فعالیت در پیام رسان‌های ایرانی، چگونگی ارائه گزارش عملکرد ادارات و پاسخگویی به مشکلات مردمی پرداختند و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ گردید.
تجلیل از روابط عمومی‌های برتر شهرستان در سال ۱۳۹۶
همچنین در پایان این نشست از آقایان "حمیدرضا اخوان " مسئول روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان و "عباسعلی خواجه رحیمی" روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان روابط عمومی‌های برتر و از "محمدحسن شیخ زاده" روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، "سیدمرتضی رضوی" روابط عمومی اداره بهزیستی و "حسین حدادزاده" روابط عمومی مدیریت توزیع برق شهرستان به عنوان روابط عمومی شایسته تقدیر از سوی فرماندار مورد تجلیل قرار گرفتند.
ارسال نظرات