کد خبر: ۹۰۱۹۱۰۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
حمیدرضا دهدوار جانباز سرافراز دفاع مقدس با بیان اینکه ۳۴ سال است که این ترکش را در بدن تحمل می‌کنم، گفت: به علت نزدیکی ترکش به نخاع دکتر‌ها ترسیدند که من را عمل کنند و درد این ترکش ۳۴ سال است که با من همدم است.
"حمید رضا دهدوار" رزمنده و جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگار بسیج اشکذر، با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ۳۴ سال پیش در عملیات ولفجر ۴ طی یک درگیری خمپاره‌ای کنار من اصابت کرد و ترکش آن به بدن من وارد شد.
وی با بیان اینکه ۳۴ سال است که این ترکش را در بدن تحمل می‌کنم، گفت: به علت نزدیکی ترکش به نخاع دکتر‌ها ترسیدند که من را عمل کنند و درد این ترکش ۳۴ سال است که با من همدم است.
حمیدرضا دهدوار در حالی که بغض گلویش را گرفته بود تنها خواسته اش از خداوند را ظهور امام زمان (ع) بیان کرد و تصریح کرد: بی صبرانه منتظر ظهور امام زمانم هستم.
وی که ۵ بار حضور در جبهه‌ها را تجربه کرده است، با وجود ترکش خمپاره در بدن باز هم پس از مجروهیت به جبهه اعزام شد.
دهدوار در درخواستی از مسئولین از آن‌ها خواست تا ازدواج فرزندان این کشور را آسان کنند.
وی با بیان اینکه بیشترین معظلات و مشکلات جوانان ما از ازدواج در سنین بالاست، گفت: تنها خواسته من از مسئولین این است که سازو کار ازدواج فرزندان این ملت را آسان کنند و از خاواده‌ها نیز می‌خواهم که در معیار‌های خود برای ازدواج جوانان کمتر سخت گیری کنند.
ارسال نظرات