استاندار بوشهر گفت: برای برگزاری هر چه بهتر آیین گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس در سال آینده، استقرار دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج‌فارس در استان الزامی است.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۷۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

لزوم استقرار دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج فارس در بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین تجلیل از عوامل برگزاری همایش بین‌المللی روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر بیان کرد: خوشختانه با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی شاهد برگزاری مناسب و خوب این آیین در بوشهر بودیم.

وی تصریح کرد: برای برنامه‌ریزی بهتر گزارش عملکردهای مربوط به روز ملی خلیج‌فارس توسط روابط عمومی استانداری جمع‌آوری و به دبیرخانه روز ملی خلیج‌فارس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم روز ملی خلیج‌فارس در سال آینده، لازم است دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر استقرار یابد.

وی با بیان اینکه برای این روز مهم باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم افزود: این ویژه برنامه‌ها با حضور معاون سیاسی استاندار تهیه و مدیریت شود.

گراوند ادامه داد: معاون سیاسی، اعضای کمیته‌های همایش روز ملی خلیج‌فارس را مشخص کند تا این کمیته‌ها اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر این همایش در سال آینده آغاز کنند.

وی با بیان اینکه بوشهر از نظر تاریخی یک گنج است و پیشینه تاریخی و مقاومتی بزرگی دارد تاکید کرد: ایجاد موزه تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر استعمار در استان ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم با تشکر از دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار در برگزاری آیین روز ملی خلیج‌فارس افزود: با ارزیابی انجام شده خوشبختانه این برنامه در استان به خوبی برگزار شد.

مجید خورشیدی همچنین بر ایجاد دبیرخانه دائمی روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر

ارسال نظرات