خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر خوزستان:
همزمان با آغازین روز ماه پرخیر وبرکت رمضان ،مراسم افتتاحیه ماه مبارک رمضان و جلسات قرآنی با حضور فرماندهی و پایوران وسربازان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونت هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) استان برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در باره برکات ، اهداف ونزول کتاب های آسمانی ادیان الهی در ماه مبارک رمضان ایراد به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۵۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز ،مراسم افتتاحیه ماه مبارک رمضان در سپاه لشکر ولیعصر(عج)استان خوزستان با شکوه ویژه انجام گرفته شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در این مراسم اظهار کرد:ماه مبارک رمضان ماهی هست که در قرآن از آن نام برده شده  و دراین ماه نزول قرآن و شب های قدر مناجات یا مولا یا مولا در آن وجود دارد .
 
وی افزود:ماه رمضان ماه تزکیه نفس ،ماه بخشش،ماه دعا و تقرب به درگاه خداوند ،ماه مغفرت و ماه عبودیت است و دراین ماه درهای رحمت بر روی بندگان خداوند باز است.
 
وی بابیان جایگاه ویژه ماه مبارک رمضان در میان دیگر ماههاگفت:ماه رمضان سراسر همراه با خیر وبرکت و مغفرت است که خداوند بندگان خود را پاداش می دهد و جایگاه ماه رمضان در میان دیگر ماهها دارای اهمیت و ویژگی خاصی است و ماه خودسازی و پرورش دهنده روح و حتی جسم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها