رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خود را مقید به ارائه خدمات به مردم این جزیره می‌داند و در این زمینه به زودی برای اجرای طرح تحول نظام سلامت، یک تیم تخصصی را برای ارزیابی نیازها به جزیره اعزام می‌کند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۵۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سعید کشمیری بعد از ظهر امروز در نشست شورای سلامت خارگ اظهار داشت: با توجه به تاسیسات وسیع وزارت نفت در جزیره خارک، نیاز است که این وزارت‌خانه در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی خود نگاه ویژ‌ه‌ای به حوزه سلامت داشته باشد.

 وی افزود: هم اکنون مردم در این جزیره دارای مشکلاتی در عرصه سلامت هستند که از کمترین مطالبات به حق آنها داشتن یک مرکز جامع سلامت همراه با یک مرکز دهان و دندان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: صنعت نفت در استان بوشهر باید خود را مقید به ارائه یک‌سری امکانات در عرصه بهداشت و درمان کند و با توجه به این که قانون‌گذار نیز دست مسئولان این بخش را در فضای مسئولیت‌های اجتماعی باز گذاشته است، نباید تعللی در این زمینه شاهد باشیم.

کشمیری ادامه داد: البته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خود را مقید به ارائه خدمات به مردم این جزیره می‌داند و در این زمینه به زودی برای اجرای طرح تحول نظام سلامت، یک تیم تخصصی را برای ارزیابی نیازها به جزیره اعزام می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات