مدیرکل محیط زیست بوشهر:

اجرای طرح پرچم‌گذاری نقاط ساحلی با دو رنگ زرد و آبی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: طرح پرچم گذاری شناگاه‌های ساحلی در بوشهر با هدف آشنایی مردم با رنگ‌های زرد و آبی و وضعیت این مراکز تفریحی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حسین دلشب صبح یکشنبه در چهارمین نشست کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی شهرستان بوشهر اظهار داشت: در راستای مقابله با مخاطرات زیست محیطی، همکاری تمامی دستگاه‌ها و ادارات مرتبط ضروری است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست استان بوشهر بوشهر ادامه داد: تعامل و همکاری ادارات بهداشت، شیلات، آبفای شهری و شهرداری در زمینه پرچم گذاری در شناگاه‌های ساحلی و طرح سالم سازی دریا از جمله مصوبات است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر نیز گفت: طرح پرچم گذاری شناگاه‌های شهرستان بوشهر با هدف آشنایی مردم با وضعیت این مراکز تفریحی از چند سال گذشته برنامه ریزی و عملیات اجرای پرچم گذاری از شناگاه‌ها نیز از سال قبل آغاز شد.

محمود مقیمی افزود: در این طرح با توجه به دستورالعمل ارسالی از سازمان دو رنگ برای شناگاه‌ها در نظر گرفته شد که بر این اساس پرچم آبی برای شناگاه فاقد آلودگی و سالم، و پرچم زرد احتمال خطر آلودگی و شناگاه تعطیل به معنای آلودگی محرز و شدید تعیین شد.

وی اضافه کرد: این طرح با پایش شناگاه‌ها توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر، مرکز بهداشت شهرستان بوشهر و شهرداری آغاز و کار پرچم گذاری نیز عملیاتی شد و امسال نیز با قوت و وسعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار