مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر این ناحیه، گفت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به تعصب ملی مردم نیازمند است چراکه دشمن تلاش دارد در این خصوص در بین مردم نارضایتی ایجاد کرده و تحریم های اقتصادی را تشدید کند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۴۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

به گزارشخبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رستم ممی زاده افزود: متأسفانه مردم بنا به تصور نادرست خود به کالای خارجی خوش‌بین و به کالای ایرانی بدبین هستند و این فرهنگ غلط در کشور رواج یافته که باید تلاش کنیم با تغییر نگرش از کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی حمایت از کالا ایرانی را به‌منزله حمایت از تولید داخلی، کارگر ایرانی، مقابله با معضل بیکاری و خروج از رکود اقتصادی عنوان و بیان کرد: اگر می‌گوییم به کشور و مردم خودمان تعصب‌داریم می‌طلبد تا برای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی آستین بالا بزنیم.

حجت الاسلام ممی زاده بابیان اینکه بالاترین معروف در قالب امربه‌معروف و نهی از منکر، حفظ نظام جمهوری اسلامی است، گفت: هدف دشمن از فشار و تحریم‌های اقتصادی، تضعیف نظام اسلامی است و تلاش می‌کنند از این طریق نقشه های خود را عملی کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه  اهر خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی روز به‌روز در منطقه بیشتر می شود که دشمن نمی‌تواند این موضوع را تحمل کند و به دنبال طراحی توطئه های جدید است از این رو امیدواریم دولتمردان برای تأمین معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی تلاش مضاعفی داشته باشند تا توطئه دشمنان خنثی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها