خبرهای داغ:
شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی در تمام بخش‌های پروژه پیاده‌راه ارم تکمیل شده است گفت: در این پروژه تنها بخش‌های نصب مبلمان باقی مانده که تا ۱۰ خرداد تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۳۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
تکمیل پروژه پیاده‌راه ارم تا ۱۰ خرداد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا اقبالیان امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل پیاده‌راه ارم اظهار کرد: این پروژه از آذرماه سال گذشته حدفاصل سه راه بازار تا ابتدای خیابان چهارمردان آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر پیاده‌رو پروژه قبل از سال جدید در اختیار مردم قرار گرفته است خاطرنشان کرد: پروژه به دلایل مختلفی از جمله تغییر مصالح و... دچار تاخیراتی در تکمیل بود، اما شهرداری طبق وعده‌ای که داده بود بخش پیاده را قبل از عید در اختیار مردم گذاشت.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی در تمام بخش‌های پروژه تکمیل شده است افزود: در این پروژه تنها بخش‌های نصب مبلمان باقی مانده که تا ۱۰ خرداد تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه اولیه برای این پروژه ۳.۵ میلیارد تومان بوده است اظهار کرد: پروژه پیاده‌راه ارم به طول ۴۱۰ متر با مساحت ۱۰ هزار مترمربع اجرایی شده است.

اقبالیان کاشت ۲۵۰ اصله درخت نارون و ۴۵۰ اصله درخت سرو در این پروژه را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: هزار و ۱۰۰ مترمربع فضای سبز در این پروژه اجرا شده و پروژه مجهز به مبلمان، روشنایی، سطل زباله و... است.
ارسال نظرات