خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان با اشاره به اینکه تعداد حامی ایتام گلستانی نسبت به میانگین کشوری پایین است، گفت: استان گلستان دارای ۸ هزار و ۷۸۸ یتیم و فرزند محسنین است و تاکنون ۱۸ هزار و ۸۷۴ حامی شناسایی شده است.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۲۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، امان الله حسین پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حمایت خیران از کودکان نیازمند در این ماه مبارک اظهار داشت: کمیته امداد استان گلستان با 5 هزار و 52 یتیم و 3 هزار و 736 فرزند محسنین نسبت به میانگین 7 حامی برای هر یتیم در کشور از جایگاه مناسبی برخوردار نیست و ایتام گلستانی با میانگین 3 حامی نیازمند جذب حامیان بیشتری هستند.

وی با اشاره به اینکه اکرام نیازمندان و ایتام در این ماه یکی از ویژگی‌های نزدیک شدن انسان به خداوند است، افزود: این نهاد به سبب وجود فضای مناسب ماه رمضان در این ایام در نظر دارد برنامه‌های متنوعی را برای جذب کمک‌های مردمی در یاری‌رسانی به خانوارهای ایتام و نیازمندان انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با اعلام آمادگی این نهاد برای برپایی سفره‌های افطاری با مشارکت مردم، گفت: کمیته امداد به‌منظور جذب کمک‌های گلستانی‌ها در این ماه همه توان و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت‎ تا کمک‌های مردمی را در این ماه جذب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان و ایتام برساند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان گلستان دارای 8 هزار و 788 یتیم و فرزند محسنین است یادآور شد: در ماه مبارک رمضان کمیته امداد برنامه‌های متعددی همچون برپایی سفره‌های افطاری و اجرای طرح مفتاح الجنه در راستای تکریم ایتام دارد که خیران می‌توانند همانند سال‌های گذشته با اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در اجرای این برنامه‌ها یاری‌رسان این نهاد باشند.

وی افزود: طرح مفتاح الجنه از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران می‌توانند در قالب این طرح با حضور در منازل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، از نزدیک با آنان دیدار کنند و به رفع مشکلات آن‌ها بپردازند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان بابیان اینکه استان گلستان دارای 18 هزار و 874 حامی است، افزود: در این ماه لزوم بهره‌گیری از فضای معنوی و همت بیشتر برای خدمت‌رسانی بهتر به نیازمندان، کودکان مظلوم و بی‌پناه، ایتام و فرزندان محسنین و زنان سرپرست خانواری که با آبرو و عزت زندگی خود را اداره می‌کنند، می‌طلبد./تسنیم

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها