حجت الاسلام نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: شهداء با نثار خون خود این عزت و اقتدار را به نظام جمهوری اسلامی ایران هدیه دادند.
کد خبر: ۹۰۱۹۰۰۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی در جمع کارکنان سپاه ناحیه میناب با توجه به دشمنی مستکبرین علیه این نظام و انقلاب گفت: حفظ وحراست از انقلاب وارزش‌های انقلاب از مهمترین ماموریت‌های سپاه پاسداران است و به خاطر همین است که مستکبرین دنیا که در راس آنان آمریکا فرار دارد سپاه، این نهاد انقلابی را مورد هجمه قرار داده و حتی تحریم های زیادی را علیه سپاه وضع کرده است. 

اربابی اقتدار ایران در جهان را مثال زدنی دانست وگفت: این اقتدار را مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان جهان و شهادت شهیدان هشت سال دفاع مقدس برای این نظام به ارمغان آورده است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: امروز باید بسیج و سپاه با بصیرت و هوشیاری در جنگ نرم مقابل دشمنان بایستند زیرا امروز دیگر دشمن از رویارویی با ما از طریق جنگ سخت نا امید شده است و جنگ نرم را علیه جوانان ما راه انداخته است و هدفش بد بین کردن جوانان به نظام و انقلاب اسلامی ایران است. 

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم درصدد بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است گفت: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب در پی تغیرعقاید و ارزش‌های دینی ما هستند زیرا آنان می دانند فقط از این راه می توانند با ملت بزرگ ما بجنگند و این مطلب را بارها مقام معظم رهبری به مسئولین گوشزد کرده اند و این موضوع خطری جدی است. 

نعیم اربابی خطاب به مسئولین کشور نیز گفت: مسئولین کشور ما بدانند که با گرگ صفتانی که آرزوی نبودن ما را در سر می پرورانند عهد بستن خطاست، باید محکم جلوی این جهانخواران ایستاد و اجازه نداد هر غلطی خواستند مکتوب کنند و در قالب برجام به این ملت تحمیل کنند. 

اربابی گفت: تمامی مسئولین ما با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری در مقابل خواسته های دشمنان قسم خورده ما بایستند و اجازه ندهند عزت این ملت بزرگ خدشه دار شود.

 

 

 

ارسال نظرات