به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه ولایت در شهرستان ایرانشهر، شرح روایت عملیات آزادسازی خرمشهر باحضور استادان علاقمند، در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۹۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، به مناسبت سالگرد عملیات آفتخارآفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، مراسمی با حضور جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه در سالن همایش های دانشگاه ولایت برگزار شد.

سرهنگ بازنشسته غلامحسین زرگر، راوی خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس ضمن اشاره به تاریخ و تمدن چند هزار ساله این سرزمین، یادآور شد خرمشهر برای چهارمین بار به همت و رشادت غیور مردان از خود گذشته به مام وطن بازگشت. اما برخلاف سه مرتبه قبلی که در دوران تاریک رژیم های طاغوتی پادشاهی اتفاق افتاد و هربار در قبال آزادی خرمشهر دشمن از عمّال و سردمداران طاغوتی باج گرفته و گوشه ای از کشور را به نفع خود جدا کرد، اما این بار هیچ گونه باجی به دشمن خبیث داده نشد و رزمندگان جان برکف، با ایثار جان و خون خود نگذاشتند ذره ای از خاک وطن به دست دشمنان نابکار بیفتد و به همین دلیل است که نکوداشت این ایام بسیار ضروری و یادآوری این رشادت ها برای نسل های بعد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه نیز اساتید بسیجی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای جنگ تحمیلی، بر ادامه راه آن عزیزان تأکید کردند.

ارسال نظرات