فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: ماه مبارک رمضان ماه بازسازی معنوی درونی انسان است.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۹۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  هرمزگان، احمدی نیا ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این ماه را ماه خودسازی و. تزکیه نفس دانست و افزود: در این ماه مبارک میزبان خداوند است و ما باید در این ضیافت الهی که خداوند به ما عطا کرده نهایت بهره های معنوی را ببریم و این ماه را با رحمت و برکت پروردگار به پایان برسانیم. 

طالب احمدی نیا رسیدگی و توجه به مستضعفین را در ماه مبارک رمضان ضروری و واجب دانست و گفت:یکی از فلسفه های روزه گرفتن که خداوند متعال آن را برای ما واجب کرده است این است که حال و روز مستضعفین را درک کنیم و این به آن معنی است که باید در رفع مشکلات این قشر محروم نیز بکوشیم بخصوص در ماه مبارک رمضان که ثواب آن چندین برابر می باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه میناب با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان تمامی اعمال ما عبادت محسوب می شود گفت: مؤمنان با قلوبی مالامال از ایمان و امید، به ضیافت پرشکوه و بی نظیری می‌روند که پروردگار متعال میزبان آن است؛ با حلول ماه رمضان، شیرینی سحر‌های مناجات رنگ می‌گیرد و محبّت و قرب در دل‌های خشکیده بشر جوانه میزند. 

احمدی نیا در ادامه افزود: در این ماه که دل هایمان بیش از هر زمان دیگری با آیه‌های پر مهر هدایت انیس می‌شود، توفیق روزه داری ارمغان دیگریست که ثمراتی، چون تقویت اراده، رهایی از خواسته‌های کم ارزش دنیوی و انس با کلام وحی، تنها گوشه‌ای از برکات آن است. توفیقی که چنانچه به درستی درک شود زمینه تعالی انسان را تا درجات والای معرفت فراهم می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رمضان فرصت الهی برای تزکیه نفس است گفت: ماه مبارک رمضان از فرصت‌هایی است که انسان می‌تواند به هر بهانه‌ای حتی نفس کشیدن درآن به خداوند متعال نزدیک شود که این فرصت در ماه‌های دیگر یافت نمی‌شود پس باید این ماه مبارک را بیهوده از دست ندهیم.

 

ارسال نظرات