کد خبر: ۹۰۱۸۹۹۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، نشست سیاسی مقایسه عملکرد ایران و آمریکا با سخنرانی " صادقیان بافقی" از مبلغان مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان بافق در جمع اساتید و طلاب مدرسه برگزار شد.
در این نشست صادقیان بافقی گفت: اکنون بعد از چند سال از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد برجام و اینکه آمریکا غیر قابل اعتماد است، همه به این نکته معظم له رسیده اند.
وی در ادامه به این سوال که چرا باید پرچم آمریکا به آتش کشیده شود مقایسه‌ای را بین عملکرد ایران و آمریکا بیان کرد و گفت: ما ایرانی‌ها تا به حال در آمریکا کودتا نکرده ایم در حالیکه آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۲۰ نقش مستقیم داشت. ما ایرانی‌ها تا به حال آمریکا را تحریم نکرده ایم در حالیکه آمریکا از اردیبهشت سال ۱۳۵۹ ما را از همه لحاظ تحریم کرده اند. ما ایرانی‌ها به هواپیمای مسافربری هیچ کشوری حمله نداشته ایم در حالیکه ناو آمریکا هواپیمای مسافربری ایران را مورد اصابت قرار داد. ما ایرانی‌ها در خلیج خوک‌های آمریکا پایگاه نظامی نزده ایم در حالیکه ناو آمریکا در آب‌های خلیج فارس بصورت مداوم حضور دارد و حتی در کشور ژاپن دارای پایگاه نظامی است.
وی افزود: ما ایرانی‌ها حتی یک دانشمند آمریکایی را ترور نکرده ایم در حالیکه آمریکا دانشمندان ما را با کمک اسرائیل ترور کرده است. ما ایرانی‌ها دست به نسل کشی نزده ایم در حالیکه آمریکا در نسل کشی مردم فلسطین، یمن و میانمار نقش دارد. ما ایرانی‌های در دوره جمهوری اسلامی ایران به هیچ کشوری حمله نکرده ایم در حالیکه پهباد‌های آمریکا بر فراز کشور‌های غرب آسیا مردم را به خاک و خون می‌کشد.
این مبلغ حوزه بیان کرد: حمایت از گروهک تروریستی منافقین و گروهک تروریستی ریگی، تهاجم نظامی به ناوچه سهند، تهاجم نظامی به سکوی نفتی ساسان، حمایت از کشتار حجج در سال ۶۶ از دیگر جنایات غیر قابل بخشش آمریکاست پس ما ایرانی‌ها تا کنون فقط شعار داده ایم و پرچم آمریکا را به آتش کشیده ایم، ولی آمریکا جنایات فراوانی را در حق ملت ایران و همه ملت‌های مظلوم منطقه روا داشته است.
ارسال نظرات