رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان:

ماه رمضان بهترین فرصت برای اشاعه معروفات است

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان گفت: آهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان آهنگ هم سویی و هم نوازی در اجرای معروفات و پیشگیری از منکرات است.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۵۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیح از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در اولین جلسه سیاستگذاری اعضای ستاد امر به معروف  و  نهی از منکر استان که در سال ۹۷ در دفتر آیت الله سلیمانی  برگزارشد با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: طلیعه سال جاری در استان تابش زیبایی از معروفات در استان بود که ستاد نوروزی به حق در این راستا خوب درخشید و چهره امنیتی، خدماتی، توریستی  و گردشگری استان را به خوبی به عنوان یک معروف ترسیم کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده مردم  و  مسئولین در نوروز بیان کرد: امنیت استان و تنظیم بازار بسیار خوب و مطلوب بود که رسانه‌ها نیز در راستای انعکاس این خدمات به جد پای کار آمده بودند و تاثیرات مثبتی به دنبال داشت.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر این مطلب که برای حضور مسافران نوروزی در برخی از شهرستان‌های استان باید زیر ساخت‌ها فراهم شود تصریح کرد: ستاد نوروزی استان در سال جاری با فراهم کردن شرایط مطلوب و آشنایی گردشگران و مسافران نوروزی با مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری استان معروف را به حق اجرا کرده اند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: نیرو‌های مردمی در کنار نیرو‌های نظامی و انتظامی به زیبایی با مردم روبه رو شدند که یک برخورد تلخ هم نداشته ایم.

این مسئول آهنگ عمومی استان را هم نوازی و هم سویی در اجرای معروفات و پیشگیری از منکرات برشمرد و ادامه داد: رشادت‌های مردم استان و مرزبانان که با دل و جان از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند باید ترویج و تبلیغ شود که تبلیغ جان فشانی، ایستادگی این مردم بردوش مسئولان است.

وی در پایان از ماه مبارک رمضان به عنوان برترین فرصت برای اشاعه معروفات و جلوگیری از منکرات نام برد و اظهارداشت: در استان سیستان و بلوچستان نماد منکر خیلی کم است چرا که عمر ۴۰ ساله انقلاب این را نشان می‌دهد که مردم استان افتخارات بسیاری را رقم زده اند و سابقه بسار درخشانی را دارند و امروز نیازمند رسیدگی و حل مشکلات آن‌ها از رسالت‌های ما است.
ارسال نظرات