البرز/

فعالیت 140 مبلغ ساوجبلاغی درزمینهٔ حمایت از کالای ایرانی

رئیس تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ گفت: 140 مبلغ ساوجبلاغی در مساجد این شهرستان درزمینهٔ موضوعات مختلف ازجمله حمایت مردم از کالای ایرانی فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۰۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام محمدمهدی محمدی رئیس تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ گفت: طبق روال هرسال همایش مبلغین در شهرستان ساوجبلاغ، همراه با سراسر کشور با حضور 140 کارشناس مذهبی ساوجبلاغی در این شهرستان برگزار شد.

فعالیت 140 مبلغ ساوجبلاغی درزمینهٔ حمایت از کالای ایرانی

وی بابیان اینکه این مبلغین از ابتدای ماه مبارک رمضان در کلیه مساجد و بیش از نیمی از حسینیه‌های شهرستان ساوجبلاغ، جهت ارتقا بینش و آگاهی مردم در حال فعالیت هستند اظهار داشت: پیش‌بینی‌شده است، در پایان ماه مبارک رمضان امسال، درمجموع 4 هزار و 200 نفر روز تبلیغ، در شهرستان مذکور انجام شود.

رئیس تبلیغات اسلامی ساوجبلاغ در ادامه افزود: اهم موضوعاتی که در ماه مبارک رمضان امسال میان مساجد عنوان خواهد شد، فرهنگ‌سازی برای استفاده و حمایت مردم از کالای ایرانی، بصیرت افزایی در خصوص موضوع برجام و خیانت‌های آمریکا، اجتماعی نمودن مبارزه جدی با آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد، سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، فرهنگ‌سازی برای استفاده بهینه از منابع تجدید ناپذیر به‌خصوص موضوع کمبود آب، جامعه مهدویت و بحث انتظار، است.

محمدی در پایان گفت: همچنین با توجه به مناسبت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر، تبیین موضوعات ایثار و پیشبرد اهداف انقلاب جزو دستورالعمل‌های جامعه مبلغین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار